ואן דייק חולם לענוד את סרט הקפטן: "אני חייב להנהיג"

וירג'יל ואן דייק
וירג'יל ואן דייק | Gettyimages

בראיון גלוי לב חשף הבלם ההולנדי של ליברפול את שאפותיו: "מעולם לא הייתי שקט, אני אוהב להיות מעורב". האוהדים שהתאהבו כבר חיברו לו שיר

(גודל טקסט)

מעט מאוד זרים מצליחים להשפיע בזמן כל כך קצר על יכולת מקצועית של מועדון, בודדים מצליחים באמת לחדור ללב האוהדים ולהפוך למנהיגים. וירג'יל ואן דייק הוא אחד מיחידי הסגולה שזכה ללוקסוס מאז עבר לליברפול בקיץ האחרון, ולא נראה שהוא  מתכוון לעצור. 

בראיון שהעניק סיפר הבלם היקר העולם (75 מיליון ליש"ט) על חלומו להפוך לאגדה בקרב אוהדי המייטירדס ועל שאיפתו להפוך לקפטן העתידי של המועדון. "זה מי שאני. בעמדה שלי אתה חייב להנהיג, לארגן את השחקנים, ולשמש דוגמה", אמר הבלם האהוב, והמשיך: "אני יודע מה אני רוצה. מעולם לא הייתי שקט ואני אוהב להיות מעורב' הייתי קפטן בנבחרת הולנד עד גיל 18 ואני אוהב את האחריות".

בהצבעה שנערכה בקרב אוהדי ליברפול לאחרונה נבחר הבלם הפופולרי בעדיפות שלישית לרשת את סרט הקפטן, אחרי ג'ורדן הנדרסון וג'יימס מילנר. ההזדמנות הראשונה לשמש כקפטן הגיעה בניצחון 0:4 של ליברפול על הכוכב האדום בלגרד במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות, אז זכה ההולנדי לענוד  את סרט הקפטן, דבר שמילא אותו בגאווה עצומה: " לזכות לענוד את סרט הקפטן, במועדון עם כל כך הרבה היסטוריה ורק שנה, זה רגע שממלא אותי בגאווה".

החותמת לפופולריות ההולכת וגוברת של ואן דייק במועדון הגיעה כאשר זכה לשיר מהלל מאוהדיה של ליברפול  "הוא יכול למסור את הכדור, ברוגע מדהים, זה הוא וירג'יל ואן דייק", לוחשות מילות השיר על הבלם האהוב שמנגד לא הסתיר את התרגשותו:  "שיהיה לי את השיר שלי, בתוך שנה מרגע החתימה במועדון, זה משהו מיוחד עבורי".
 


אוהדי ליברפול כבר המציאו שיר על ההולנדי (Gettyiimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי