סולשיאר יישאר ביונייטד תמורת 7.5 מיליון ליש"ט לעונה

סולשיאר
סולשיאר | Gettyimages

המנג'ר יישאר במנצ'סטר יונייטד גם בעונה הבאה לפי התקשורת האנגלית, אולם ישתכר מחצית ממוריניו. השחקנים שתו אלכוהול בטיסה חזרה מפריז באישור הנורבגי, שזכה למחמאות: "כולנו אוהבים אותו", סיפר שואו

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד עדיין באופוריה ענקית אחרי שהדיחה את פריז סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות. בתקשורת האנגלית בטוחים שאולה גונאר סולשיאר ימשיך במועדון גם בעונה הבאה. הנהלת המועדון מלאת הערכה כלפי סולשיאר אך שכרו צפוי להיות יחסית. הנורבגי יקבל הצעה בגובה 7.5 מיליון ליש"ט בעונה הבאה, בעוד ז'וזה מוריניו לשם השוואה הרוויח שכר כפול. ה"מירור" האנגלי ועיתונים נוספים פרסמו את הידיעה והוסיפו שהמאמן אוהב את יונייטד ומחכה להזדמנות וימשיך כמנג'ר קבוע בכל מחיר.


סולשיאר הרוויח במולדה רק 400 אלף ליש"ט לעונה כך שעבורו קפיצה ל-7.5 מיליון ליש"ט היא דילוג משמעותי בשכר שלו. יונייטד אמורה להכניס לחוזה שלו בונוסים על מיקום בליגה, זכייה בתארים שונים בעונה הבאה כך ששכרו עשוי לעלות בהתאם. "מירור" כתב שעם הפסד אחד ב-17 משחקים, סולשיאר השאיר מאחור את היריב היחיד האמיתי שהיה לו על הג'וב, את מנג'ר טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו. 



MIRROR SPORT: Half the cash twice the boss #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/W32r6bam8M

— Neil Henderson (@hendopolis) 7 במרץ 2019


לפי ה"טיימס" המנכ"ל אד וודוורד ניהל שיחות עם הנורבגי בבית המלון בפריז כדי לסגור את העסקתו לעונה הבאה ונכתב בעיתון שהוא התרשם מהדרך בה סולשיאר סגר את פער 11 הנקודות שהיה בין יונייטד למקום הרביעי ועלה לשמינית הגמר באלופות. מניות הקבוצה שצנחו למטה בעידן ז'וזה מרויניו, כבר עלו מאז בוול סטריט ב-20 אחוז. 


השחקנים חגגו בטירוף בחדר ההלבשה אחרי הניצחון ושרו יחד עם הנורבגי. הם מבקשים מההנהלה בכל מחיר לתת לסולשיאר את התפקיד. בזה אחר זה סיפקו השחקנים תמיכה פומבית במאמן ובין היתר המגן לוק שואו אמר: "כולנו אוהבים את אולה ואנחנו חושבים ועמדנו במשימה הגדולה והיא לעבור את פריז. אני לא חושב שצריך לומר הרבה לאחר התוצאות האחרונות שהשגנו. אנחנו בטוחים שהוא יקבל את הג'וב הקבוע ומאוד נהנים בכל רגע איתו וזה מתבטא בתוצאות. ניצחנו תשעה משחקי חוץ עד עכשיו וזה מעיד יותר מכל העבודה של אולה והצוות שלו".

 

ההצלחה של יונייטד כל כך מדהימה, שבמועדון בטוחים שאף יריבה לא תרצה להגריל אותה ברבע הגמר. גיבור הניצחון רומלו לוקאקו תיאר בפני עיתונאים את העבודה של סולשיאר: "הוא נראה נחמד, אבל הוא יודע להיות קשוח מאוד כשהוא רוצה ויחד עם זאת לומר את המילה הנכונה ולפרגן ברגע הכי מתאים. הוא נותן המון ביטחון לצעירים". החלוץ סיפר על מהלך האימונים: "אנחנו עושים הרבה משחקים קטנים עם דגש על פיתוח המשחק ההתקפי. המסר של המנג'ר מתחילת בואו  היה להגיע לכל משחק עם רצון לנצח כי זה האופי והסמל של מנצ'סטר יונייטד. הוא מאמן צעיר ויש לו שחקנים צעירים כך שזו סביבה הכי מתאימה לכל הקבוצה להתפתח".


במהלך הטיסה חזרה סולשיאר אישר לשחקנים לשתות אלכוהול ולהתפרע. כשירדו מהמטוס הם זכו למחיאות כפיים מכוחות הביטחון שהיו בשדה התעופה. באנגליה מדווחים שאוהדי יונייטד באופוריה כל כך גדולה שהם מבקשים כעת לעשות סלפי גם עם המנכ"ל וודוורד שהיה לא מכבר האיש הכי מושמץ במועדון. 



Manchester United legends Eric Cantona and Sir Alex Ferguson join Solskjaer in dressing room to celebrate unforgettable night for the club after PSG comeback https://t.co/D3OR3K9SrYpic.twitter.com/d0Iy3zc0RL

— MailOnline Sport (@MailSport) 7 במרץ 2019


ואחרי ההעפלה ההירואית לרבע גמר ליגת האלופות, השדים האדומים חוזרים למאבקי הפרמיירליג. ביום ראשון הקרוב (18:00, שידור ישיר בספורט1) מצפה ליונייטד משחק חשוב מאוד מול ארסנל באיצטדיון האימרויות. הקבוצה של סולשיאר מדורגת במקום הרביעי עם יתרון נקודה על פני התותחים, וניצחון שלהם יוכל להרחיק את ארסנל מהיעד הנכסף – מקום בליגת האלופות בעונה הבאה. צפו במצעד השערים הגדולים במשחקים בין ארסנל ומנצ'סטר יונייטד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי