פורסם סגל נבחרת אנגליה: קיין בפנים, זימון בכורה לרייס

דקלאן רייס
דקלאן רייס | Gettyimages

סאות'גייט זימן 25 שחקנים לצמד המשחקים נגד צ'כיה ומונטנגרו - חלוץ טוטנהאם כצפוי בפנים לצד ראשפורד וסטרלינג, הקשר האחורי הצעיר של ווסטהאם ילבש לראשונה את המדים הלאומיים. אלי בבייב זומן באזרבייג'אן

(גודל טקסט)
מוקדמות יורו 2020 כבר מעבר לפינה, ועוד נבחרות מכריזות על הסגל שלהם לסבב המשחקים הראשון. בין הנבחרות הבכירות שהודיעו על רשימת השחקנים שלהן היא אנגליה, שהיום (רביעי) פרסמה את שמות 25 השחקנים שייצגו את הממלכה נגד צ'כיה ומונטנגרו.


המשחק הראשון של "שלושת האריות" יתקיים ביום חמישי הבא (22.3) כשהיא תארח את צ'כיה, ובשני שלאחר מכן (25.3) היא תיסע למונטנגרו למפגש נגד אחת הנבחרות החלשות בבית. המאמן גארת' סאות'גייט, שהוליך את אנגליה לאחד ההישגים הגדולים שלה בעשורים האחרונים עם העפלה לחצי גמר המונדיאל בקיץ, לא חסך בשמות מפוצצים שזומנו לסגל הנוכחי.


בין השאר נמצאים כמובן הארי קיין, ג'ורדן הנדרסון, מרכוס ראשפורד, ראחים סטרלינג, ג'ורדן פיקפורד ודלה עלי, שמככבים במועדונים המובילים בפרמיירליג. מחליפיו של פיקפורד בין הקורות הם טום היטון מברנלי וג'ק באטלנד מסטוק סיטי מהליגה השניה.


Congratulations on your first @England call-up, @_DeclanRice! pic.twitter.com/RZYYMNQHev

— West Ham United (@WestHamUtd) March 13, 2019


מי שזכה לזימון בכורה הוא דקלאן רייס בן ה-20. קשרה האחורי של ווסטהאם הוא אחד השחקנים המובילים בקבוצה ואחד האחראיים להיותה מתמודדת על כרטיס לאירופה (במידה והגביע יילך לאחת הקבוצות הבכירות). רייס כבש שני שערים במדי הפטישים העונה, והוא ייאלץ להתמודד על מקום בנבחרת האנגלית עם כוכבים כמו פביאן דלף ממנצ'סטר סיטי ואריק דייר מטוטנהאם.


הסגל המלא
שוערים: ג'ורדן פיקפורד, טום היטון, ג'ק באטלנד.


הגנה: טרנט אלכסנדר ארנולד, בן צ'ילוול, מייקל קיין, הארי מגווייר, דני רוז, לוק שואו, ג'ון סטונס, קיירין טריפייר, קייל ווקר, ג'יימס טארקובסקי/


קישור: רוס בארקלי, דלי עלי, פביאן דלף, אריק דייר, ג'ורדן הנדרסון, רובן לופטוס-צ'יק, דקלאן רייס.


התקפה: הארי קיין, מרכוס ראשפורד, ג'יידון סאנצ'ו, ראחים סטרלינג, קאלום ווילסון.




Here it is – the #ThreeLions' squad for our opening two #Euro2020 qualifiers:https://t.co/3seiPqsZrO

— England (@England) March 13, 2019


במקביל, גם סגל נבחרת אזרבייג'אזן פורסם – ושם מצפה הפתעה לישראלים: אלי בבייב, קשרה של סומגאייט המחזיק באזרחות כפולה, קיבל זימון לסגל הנבחרת המקומית במשחק נגד קרואטיה במוקדמות היורו ובמשחק הידידות נגד ליטא. בבייב אמר לאחר הזימון: "אחרי התלבטויות קשות וארוכות במשך כמה חודשים ולאחר שהיו דיבורים בנוגע לזימון הנבחרת החלטתי שאני בשל לשחק בנבחרת. אני עובד קשה בשביל ההצלחה ואני מרגיש שזה הזמן להגשים חלום ילדות ולשחק עבור הנבחרת. אני מאוד אוהב את ישראל והיא תישאר בליבי לעד אך כרגע נפתחה לי דלת שקשה לסרב לה. אני אוהב את המדינה כאן וכיף לי כאן. הגעתי לאזרביג'אן בזכות זה שהסבא וסבתא שלי חיו כאן וגדלו כאן ובלי זה לעולם לא הייתי מגיע לכאן. אני מודה לסוכן שלי אפי סופר שעשה את המעבר על הצד הטוב ביותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי