ברנרדו סילבה האריך את חוזהו במנצ'סטר סיטי עד 2025

ברנרדו סילבה
ברנרדו סילבה | מנצסטר סיטי, רשמי

יממה לאחר העלייה לרבע גמר ליגת האלופות, הקשר הפורטוגלי חתם על חוזה חדש בשורות אלופות אנגליה: "זה כבוד גדול עבורי, המועדון הזה מציע כל מה ששחקן כדורגל צריך"

(גודל טקסט)

יממה לאחר ה-0:7 האדיר על שאלקה והעלייה לרבע גמר ליגת האלופות, מנצ'סטר סיטי הודיעה הערב (רביעי) באופן רשמי על הארכת חוזהו של ברנרדו סילבה שחתם עד 2025 ויישאר במועדון בשש העונות הקרובות.

סילבה בן ה-24, שהצטרף לסיטי בקיץ 2017, אמר לאחר החתימה: "זה כבוד גדול עבורי להאריך את החוזה שלי במנצ'סטר סיטי. המועדון הזה מציע את כל מה ששחקן כדורגל צריך ואין שום מקום אחר בו הייתי רוצה להיות".

הפורטוגלי הוסיף: "ברגע ששמעתי שסיטי רוצה להאריך את ההתקשרות, היה לי ברור שהתשובה היא 'כן'.  אני אוהב את המועדון, את השחקנים, את המנג'ר ואת האוהדים. סגנון המשחק שלנו מרגש אותי ואני נחוש להמשיך לזכות בתארים עם המועדון".

המנהל המקצועי צ'יקי בגיריסטיין אמר: "ברנרדו הוא כישרון יוצא מן הכלל, כך שלהציע לו להישאר במנצ'סטר סיטי הייתה החלטה קלה מאוד עבורנו". לאחרונה, כזכור, אלופת אנגליה החתימה גם את איימריק לאפורט על חוזה חדש עד שנת 2025 וכנראה שסילבה הוא לא האחרון שחוזהו יוארך בתקופה הקרובה.


ברנרדו סילבה במעמד החתימה (מנצ'סטר סיטי – האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי