צפו בתקציר: סיטי חזרה מ-2:0 ל-2:3 דרמטי על סוונזי ברבע גמר הגביע

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | AFP

הקבוצה מהצ'מפיונשיפ הדהימה פעמיים משערים של גריימס (20) וסלינה (29), אבל ברנרדו סילבה (69), עצמי של נורדפלדט לאחר פנדל של אגוארו (78) ונגיחה של החלוץ (88) קבעה שאלופת אנגליה תעלה לחצי הגמר

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי שולטת ביד רמה בפרמיירליג ועדיין בתמונת הזכייה בליגת האלופות. היא חולמת על טריפל היסטורי, והיום (שבת) עשתה צעד נוסף לעבר תואר משולש כשניצחה 2:3 את סוונזי מהצ'מפיונשיפ ברבע גמר הגביע האנגלי לאחר דרמה אדירה.. במשחק המקודם ווטפורד הבטיחה את מקומה בשלב חצי הגמר אחרי שניצחה 1:2 את קריסטל פאלאס.


סוונזי – מנצ'סטר סיטי 3:2
בשנה שעברה סיטי הודחה מהגביע במפתיע בשמינית הגמר לאחר הפסד לוויגאן מהליגה השנייה, והפעם היא היתה קרובה לעשות זאת שוב. מאט גריימס העלה את המארחת ליתרון בפנדל בדקה ה-20, ותשע דקות לאחר מכן ברסאנט סלינה הכפיל בבעיטה מסובבת נהדרת לחיבורים של אדרסון. התכולים נכנסו להלם, ובמחצית השנייה פפ ביצע שלושה חילופים מהירים: זינצ'נקו נכנס במקום דלף, סטרלינג במקום סאנה והחשוב ביותר, מלך שערי הפרמייליג קון אגוארו במקום ריאד מחרז.


השינוי היה מיידי, ובדקה ה-69 אגוארו בישל לברנרדו סילבה את השער המצמק. זה עדיין לא הספיק לסיטי, כמובן, אז 12 דקות לסיום כוכב נבחרת אורגוואי סחט פנדל ובעט אותו על שוער סוונזי כריסטופר נורדפלדט ומשם הכדור הלך לשער. אלופת אנגליה יצאה ללחוץ על השער בדקות האחרונות, ומי אם לא אגוארו כבש את שער הניצחון בנגיחה בדקה ה-88. שחקני סוונזי טענו לנבדל, אבל ה-VAR עדיין לא נכנס לפעולה במסגרות האנגליות והשופט אישר את השער ונתן לסיטי את הכרטיס לחצי הגמר.


FULL-TIME | WE'VE DONE IT! WE ARE THROUGH TO THE SEMI-FINALS!

What. A. Comeback.

⚪ 2-3 #mancity#swansvcitypic.twitter.com/Wpq1DqTVJr

— Manchester City (@ManCity) March 16, 2019


ווטפורד – קריסטל פאלאס 1:2 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
המארחת פתחה את המשחק טוב יותר ועלתה ליתרון בדקה ה-27 אחרי שער של אטיין קאפו הצרפתי, פאלאס מצאה את השוויון חצי שעה לסיום אחרי גול נהדר של מישי באטשואיי, אך עשר דקות לסיום אנדרה גריי החזיר את היתרון לצרעות שיקבל כדור מרוברטו פריירה ודחק באלגנטיות מהאוויר הבטיח הכרטיס לשלב ארבע האחרונות לקבוצתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי