גווארדיולה: "אם הבקענו שער ניצחון מנבדל, אז אני מתנצל"

פפ גווארדיולה, סרחיו אגוארו, גבריאל ז'סוס
פפ גווארדיולה, סרחיו אגוארו, גבריאל ז'סוס | AFP

מנג'ר הספרדי תקף את ההתאחדות האנגלית עקב אי הטמעת טכנולוגית ה-VAR: "הטכנולוגיה מצויה בכל אירופה, אבל כאן היא נמצאת רק בכמה משחקים". על התפרעות האוהדים אמר פפ: "אני חושש שיום אחד יקרה איזה אסון"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי עדיין בדרך לזכייה בארבעה תארים העונה אחרי שעלו אתמול לחצי גמר הגביע האנגלי אחרי שנאלצו לעשות מהפך נדיר העונה לאחר שפיגרו 2:0 וניצחו 2:3 בסיום במשחק החוץ נגד סוונסי. פפ גווארדיולה יודע להתנצל על יתרון שקיבל מהשיפוט כאשר הוא מנצח. אתמול הוא ניצל פנדל מפוקפק והבקעה ממצב נבדל כדי לשלוח את סוונסי האמיצה מהצ'מפיונשיפ הביתה.


ה-VAR מקבל הרבה ביקורת באנגליה, אבל היעדר הטכנולוגיה באצטדיון של סוונסי בגלל שבצ'מפיונשיפ לא הוכנסה הטכניקה עדיין הייתה מכה עבור הוולשים. האלופה חזרה מפיגור כפול כאשר השוותה את התוצאה בדקה ה-78 בעקבות פנדל שנשרק למרות שראחים סטרלינג צלל ברחבה ושער הניצחון של אותו כבש סרחיו אגוארו בדקה ה-88 נכבש מעמדת נבדל ברורה.


פפ אמר: "אם זה נכון שלא היה פנדל ואת שער הניצחון כבשנו מעמדת נבדל אז אני מתנצל. אתם צריכים לשאול את השלטונות של הכדורגל למה לא היה VAR כאן. ביקשנו את הטכנולוגיה כבר בפתיחת העונה ולא קיבלנו אותה. הטכנולוגיה מצויה בכל אירופה, אבל כאן היא נמצאת רק בכמה משחקים ובכמה לא. אתה צריך לשאול את עצמך למה זה קורה".


EXPRESS SPORT: In Quad we trust #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/vXzp9ALOlY

— Neil Henderson (@hendopolis) March 16, 2019


גווארדיולה הוסיף: "אני ממש לא אוהב להפסיד כאשר ההחלטות שגויות וצריך לעזור לשופטים. אולי עדיף לחכות שלוש דקות כדי לקבל החלטה נכונה מאשר לבקש מהשופט החלטה מידית. מבחינת יכולת אני חושב ששיחקנו מצוין. היו לנו המון מצבים, הגבהות, בעיטות וכן הלאה. הגיע לנו לנצח את המשחק מעבר לטעויות שהיו או לא היו". שופט הכדורגל לשעבר כריס פוי אמר כי לא בטוח שה-VAR היה עוזר לסוונסי. לדעתו גם אחרי שראה מכל הזוויות את השער של אגוארו הוא לא יכול לקבוע בוודאות שהוא נכבש מנבדל.


גראהם פוטר מנג'ר סוונזי שהגיע הקיץ מאוסטרסונד בה הצליח בשנים האחרונות ומדורג רק 15 בליגה כמעט חולל סנסציה ענקית והדיח את סיטי מהמפעל. בסיום אמר: "השחקנים מאוכזבים בגלל שהם מרגישים שהיו כמה החלטות נגדם. לא יודע אם ראחים סטרלינג זרק את עצמו על הקרקע בקלות גדולה יותר, אבל קמרון קרטר-ויקרס חשב שהכדור כבר אצלו. אני חושב שבשלבים האלה של התחרויות כל אחד חייב שיהיה לו VAR, אבל זו לא ההחלטה שלי". על כר הדשא שיחקו שחקנים של סוונזי שעלו ביחד 10.45 מיליון יורו. שחקני סיטי עלו 386.5 מיליון ליש"ט. השחקן היחיד של סיטי שלא עולה במחירו על כל שחקני סוונזי הוא פביאן דלף.


בסיום הייתה מהומה במגרש כאשר כמה אוהדים של סוונזי רצו לתוך כר הדשא ואחד מהם התעמת עם מגן סיטי אולקסנדר זינצ'נקו. גווארדיולה הזהיר שהתופעה הזאת שכיחה יותר מדי פעמים באחרונה. "אני חושש שיום אחד יקרה איזה אסון. אלה דברים שקרו יותר מדי פעמים באחרונה. אולי שיביאו עוד כמה סדרנים לכל משחק".


"קרו יותר מידי אירועים כאלה בתקופה האחרונה". פפ גווארדיולה מנגה את התפרצות האוהד למגרש (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי