דיווח: טוטנהאם תדרוש מריאל 200 מיליון ליש"ט על אריקסן

כריסטיאן אריקסן
כריסטיאן אריקסן | Gettyimages

הקשר מסרב להאריך את חוזהו שמסתיים ב-2020 אך היו"ר דניאל לוי לא יעשה חיים קלים לבלאנקוס. החלוץ מיטרוביץ' והמגן ססניון, מפולהאם, על הכוונת של התרנגולים לקראת הקיץ

(גודל טקסט)
קשר טוטנהאם ונבחרת דנמרק, כריסטיאן אריקסן, מבוקש בריאל מדריד כבר זמן רב ומסרב להאריך את חוזהו בקבוצה, שמסתיים בשנת 2020. למרות זאת, הקבוצה שמכרה את גארת' בייל לבלאנקוס לאחר משא ומתן ארוך וקשה, לא תעשה חיים קלים והיא צפויה לדרוש 200 מיליון ליש"ט עבור הכוכב. טוטנהאם כבר מנסה במשך שנה להאריך את חוזהו, אבל אריקסן סירב לכל ההצעות, כנראה משום שהוא רוצה לשחק בקבוצה הישגית ונחוש לעזוב את הקבוצה לאחר שש עונות בהן לא זכה בתואר.


הוא יהיה שחקן חופשי בעוד שנתיים בקיץ, אבל כעת דניאל לוי יו"ר טוטנהאם הידוע כאיש הקשוח בעולם הכדורגל בכל הנוגע למשא ומתן, ידרוש סכום שיא עבור הדני אם הבלאנקוס ירצו אותו בקיץ הקרוב. העונה כבש הקשר חמישה שערי ליגה בלבד לעומת עשרה אשתקד.



STAR SPORT: £200m #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/gPdrSyOxEJ

— Neil Henderson (@hendopolis) 17 במרץ 2019



לאחר שלא רכשה אף שחקן בשני חלונות ההעברה האחרונים, טוטנהאם כן צפויה לחזק את הסגל שלה. לפי "טיימס" הלונדוני, חלוצה הסרבי של פולהאם, אלכסנדר מיטרוביץ', שמחירו עשוי להיות 45 מיליון יורו, מבוקש על ידי התרנגולים. החלוץ שכבש העונה עשרה שערי ליגה, עשוי להגיע כגיבוי להארי קיין. פולהאם צפויה לרדת ליגה והיא תרצה למכור חלק משחקניה לאחר שהשקיעה מעל מאה מיליון ליש"ט ברכש בקיץ האחרון, אך לא תהיה מוכנה לשמוע הצעות במחיר נמוך יותר מזה. כזכור, החלוץ נרכש בזמנו מניוקאסל בתמורה ל-20 מיליון יורו, ואם תקבל את מבוקשה, היא תכפיל את ההשקעה שלה.


שחקן נוסף שסימנו התרנגולים מפולהאם הוא המגן הוא המגן ריאן ססניון המכונה 'גארת' בייל החדש' שהיה מבוקש כבר בקיץ האחרון ואף לפני שנתיים כשהיה רק בן 16. פולהאם תעדיף שלא למכור אותו אך הציבה תג מחיר של 50 מיליון ליש"ט.  לא ברור אם השחקן יסכים שוב לשחק בצ'מפיונשיפ.  בתקשורת האנגלית פורסם שגם ליברפול רוצה אותו. קלאודיו ראניירי הרגיז את אוהדי פולהאם כאשר ספסל את ססניון כשהוא היה במועדון, אבל כעת המנג'ר החדש סקוט פארקר הציב אותו חזרה בהרכב. 

 
 


מיטרוביץ'. מבוקש אצל התרנגולים (Gettyimages)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי