קלופ: "התמודדנו עם הסיטואציה בצורה מבריקה, לא נלחצנו"

ג'יימס מילנר
ג'יימס מילנר. רוצה לשבור את שיא הנקודות | Gettyimages

אחרי ה-1:2 הדרמטי של ליברפול בפולהאם והחזרה לפסגת הליגה, המנג'ר החמיא לשחקניו: "היו לי לא מעט משחקים כאלה אחרי מפגש בליגת האלופות, אנחנו נמצאים במצב הכי טוב שאפשר להיות"

(גודל טקסט)
זה היה בשיניים, אבל ליברפול הצליחה אתמול (ראשון) לנצח 1:2 את פולהאם בקרייבן קוטג', גם ביכולת לא משכנעת אחרי התצוגה האדירה במינכן בשמינית גמר ליגת האלופות באמצע שבוע שעבר, ועלתה למקום הראשון בפרמיירליג עם שתי נקודות מעל מנצ'סטר סיטי, שלא שיחקה המחזור ותשלים את משחקה החסר רק בחודש הבא.


מי שעלה מהספסל והכריע את ההתמודדות בפנדל מדויק היה ג'יימס מילנר, ששמר על המאזן שבכל משחק בו הבקיע, קבוצתו נמנעה מהפסד. יש לו 40 ניצחונות ו-11 תוצאות תיקו ב-51 משחקים בהם כבש בפרמיירליג, ומעבר לרצף המדהים הוא בעיקר כיפר על טעות קשה שעלתה לליברפול בשוויון זמני מרגלי ראיין באבל, שלא חגג מול הקבוצה בה כיכב לפני כעשור.


המנג'ר יורגן קלופ אמר לאחר הניצחון הדרמטי: "לא ראיתי שנכנסנו לפאניקה. אהבתי איך שהגבנו למצב. אנחנו נמצאים כרגע במצב הכי טוב שאפשר היה להימצא. היו לי לא מעט משחקים כאלה בקריירה אחרי משחק בליגת האלופות, פשוט היינו צריכים לגמור את העסק קודם. אין לי שום ספק ביכולת של השחקנים לעמוד בלחץ. הם התמודדו עם הסיטואציה בצורה מבריקה. אנחנו קבוצה שעדיין נמצאת בתהליך של התקדמות, לא בסיומו. ברור שסיטי לא תאבד הרבה נקודות, כך שהברירה שלנו היא לנצח, לנצח ושוב לנצח. היה חשוב מאוד לנצח היום וראיתם כמה היינו מאושרים בסיום". לאחר פגרת הנבחרות תגיע טוטנהאם להתארח באנפילד, באחד המוקשים הקשים שמצפים למייטירדס עד תום העונה.


Mirror sport: Klopp's heavy mettle #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/LUqaJ6SYBM

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) March 17, 2019


על השוויון של פולהאם אמר קלופ: "זה משהו שכנראה הגיע להם כי היו להם כמה דקות טובות, אבל התגובה שלנו היתה מצוינת. לא משחק מושלם עבורנו, אבל היה לנו שבוע מאוד קשה וצלחנו אותו בשלום". בעיתון "דיילי מייל" קיבל סאדיו מאנה ציון 8 ונבחר למצטיין במשחק. המספרים שלו מעולים עבור ליברפול והוא ממלא כיום את המקום של מוחמד סלאח, שלא כבש כבר שבעה משחקים רצופים בכל המסגרות. אתמול זה היה השער ה-17 של מאנה בליגה העונה והוא הפך לסנגלי שכבש הכי הרבה שערים בעונה אחת בפרמיירליג – הוא כבש שער אחד יותר מדמבה בה שהבקיע 16 בעונת 2011/12 במדי ניוקאסל.



מאנה זוכה לברכות. הסנגלי בלתי ניצן לעצירה ב-2019 (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי