ארסנל אובדת עצות: מארק אוברמארס חידש חוזה באייאקס

מארק אוברמארס
מארק אוברמארס | Gettyimages

לאחר שמונצ'י סירב להגיע לקבוצה הלונדונית ובחר לחזור לסביליה, גם שחקן העבר של התותחנים החליט שלא לאייש את תפקיד המנהל הספורטיבי וימשיך בקבוצה ההולנדית עד 2024

(גודל טקסט)

לאחר שהסקאוט הראשי של ארסנל סוון מיסלינטאט, עזב את ארסנל בחודש פברואר האחרון בשל אי הסכמות הולכות ונשנות עם אונאי אמרי, התותחנים מחפשים מנהל ספורטיבי חדש אשר יתווה הדרך המקצועית של המועדון וינהל את סוגיית הרכש.

האופציה הראשונה של ארסנל הייתה להחתים את מונצ'י, שהתפטר מרומא בגלל פיטוריו של אוזביו די פרנצ'סקו ומינוי של קלאודיו ראניירי כנגד רצונו של הספרדי. ולמרות שמונצ'י חווה שנים מוצלחות במיוחד עם אונאי אמרי, עם שלוש זכיות רצופות בליגה האירופית, בחר הספרדי לחזור לקבוצת האם שלו סביליה, בה עבד במשך 17 שנים.

השם הבא ברשימה לאחר מונצ'י היה מארק אוברמארס, ששיחק במועדון וכיום מאייש בהצלחה רבה את התפקיד המיועד באייאקס בשש וחצי השנים האחרונות. אך גם ההולנדי בחר להמשיך במועדון מאמסטרדם וחידש את החוזה על 2024. "יש עדיין אתגרים רבים באייאקס ואני נהנה כאן", אמר אוברמארס והוסיף: "אנחנו עובדים עם האקדמיה ועם הקבוצה הראשונה. מנקודת מבט ספורטיבית, אנחנו עדיין רוצים להראות הרבה יותר".


אוברמארס במדי ארסנל. לא יחזור למועדון בתפקיד מקצועי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי