הקדימה את ברצלונה: סאול על סף סיכום במנצ'סטר סיטי

סאול
סאול | AFP

לפי דיווח ב-ESPN, קשר נבחרת ספרד רוצה לעזוב את אתלטיקו מדריד וקרוב מאוד להצטרף לאלופת אנגליה, שם גווארדיולה סימן אותו כיורשו של פרננדיניו. המועדונים בשיחות מתקדמות, כשהעסקה מוערכת בכ-80 מיליון יורו

(גודל טקסט)
בשנים האחרונות אתלטיקו מדריד הצליחה לשמור היטב על הכוכבים שלה, אבל לפי ESPN, הפעם זו צפויה להיות משימה קשה במיוחד, ולא בגלל אנטואן גריזמן. לפי דיווח היום (רביעי), מנצ'סטר סיטי  תקדים את ברצלונה ותרכוש את הקשר הספרדי סאול תמורת סכום המוערך בכ-80 מיליון יורו.


פפ גווארדיולה רואה בקשרה של אתלטיקו מדריד כמחליף לטווח הארוך עבור פרננדיניו שיחגוג יום הולדת 35 במאי, כך לפי הידיעה ב-ESPN, שם גם נטען כי העדיפות הראשונה של סיטי הייתה לצרף את פרנקי דה יונג, אלא שברצלונה ניצחה אותה במאבק עבור קשרה של אייאקס.


סאול בן ה-24 הוא תוצר מחלקת הנוער של אתלטיקו מדריד, שרק ביולי 2017 האריך את חוזהו בקבוצה עד 2026. סעיף השחרור שלו עומד על 150 מיליון יורו, אבל בסיטי משוכנעים שגם במחיר של 80 מיליון יורו אפשר יהיה לצרפו והשיחות בין הצדדים מתקדמות. "המועדונים קרובים לסיכום על תנאי העסקה", נכתב באופן נחרץ.




סאול. נראה שמעבר לאנגליה קרוב מתמיד (Gettyimages)


אחת הסיבות לרצונו של סאול לעזוב, כך נכתב, מעבר לחוסר ההצלחה של אתלטיקו לזכות בתארים, היא הפערים הגדולים בשכר בין אנטואן גריזמן לבין יתר השחקנים. הקשר, המשתייך גם לסגל נבחרת ספרד, שיחק העונה 36 משחקים בהם כבש חמישה שערים. סאול אמר למקורביו שהוא רוצה לעזוב ולא רואה את עתידו בקבוצה. מקורב לשחקן הוסיף: "הכל מסובך עבורו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי