מוריניו דחה הצעות: "רוצה להתחיל לאמן ביוני לפני פתיחת העונה"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

המאמן הפורטוגלי שפוטר ממנצ'סטר יונייטד בדצמבר אמר כי הוא לא בררן, אבל מחפש פרויקט מנצח: "יודע בדיוק מה אני רוצה ובמה אני לא מעוניין, דחיתי שלוש או ארבע פניות ממועדונים"

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו אמר שהוא דחה שלוש או ארבע הצעות מאז עזב את מנצ'סטר יונייטד בדצמבר, אבל הוא מצפה לקחת משרה חדשה בקרוב ולחזור לאמן. לאחר שתי עונות וחצי באולד טראפורד בהן זכה עם השדים האדומים בגביע הליגה, מגן הקהילה ובליגה האירופית, המאמן הפורטוגלי פוטר בעקבות פתיחת עונה רעה במיוחד ולתפקיד מונה באופן זמני אולה גונאר סולשיאר.

"אחרי הפסקה של שלושה חודשים ללא אימון אני כבר מתכונן לאתגר הבא שלי", אמר מוריניו ל-"BeIn Sports". "אני יודע בדיוק מה אני לא רוצה, ולכן דחיתי שלוש או ארבע הצעות, אני יודע מה אני רוצה, לא את שם המועדון, אלא את סוג העבודה והעומס, אני רוצה להתחיל לאמן ביוני לפני תחילת העונה".

שמו של מוריניו כבר נקשר בחודשים האחרונים למועדונים כמו בנפיקה, ריאל מדריד ואינטר. דיווחים על חזרה של הפורטוגלי לריאל מדריד לאחר הפיטורים של סנטיאגו סולארי לא פסקו, אבל המועדון החזיר דווקא את זינדין זידאן – מהלך שמוריניו תיאר כ"מושלם".


זינדין זידאן בריאל מדריד. "מושלם" (Gettyimages)

עם זאת, מוריניו התעקש שהוא לא בררן כשמדובר באתגר הבא שלו, אבל הוא מחפש פרויקט מנצח. "זה לא משנה לאן אני הולך, רוצה להגיע למקום שבו אני עדיין יכול לנצח. הכותרת הטובה ביותר שלי היא זו שאני הולך להיות האחד שינצח".

מוריניו אמר כי הזמנים השתנו והלחץ על המאמנים היום הוא הרבה יותר גדול מאשר בעבר, וטען כי כעת המועדונים שוכחים במהירות את הרקורד וההצלחות בקריירה. "אני באמת לא חושב שאנחנו הולכים לראות מאמן שנישאר באותו במועדון במשך 10 שנים", אמר המיוחד והוסיף: "היום השחקנים באים והולכים, הלחץ על המאמן עצום. יש נטייה לשינויים והמאמנים לא מחזיקים מעמד זמן רב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי