תוכנית הרכש של ארסנל לקיץ: אנדר הררה ויאניק קראסקו

קראסקו
קראסקו | AFP

קשר יונייטד יוכל להגיע בחינם משום שחוזהו מסתיים בקיץ. הבלגי שמשחק בסין ניסה לעזוב כבר בינואר אך לא מצא פיתרון ורוצה להחזיר לעצמו את מעמדו בנבחרת: "אשמח לחזור לאירופה במטרה לשחק כדורגל תחרותי יותר"

(גודל טקסט)
אוניי אמרי, מאמן ארסנל, מתכוון להסתער על השוק הספרדי בקיץ הקרוב כדי לחזק את ארסנל על מנת שתוכל להתחרות בצורה טובה יותר על הכרטיס החשוב לליגת האלופות. לפי הידיעות, הוא פוזל לעברו של אנדר הררה ממנצ'סטר יונייטד שיוכל לעבור לקבוצה בחינם לאחר שלא חידש חוזה במנצ'סטר יונייטד עדיין.


השחקן השני שמבוקש בצפון לונדון הוא יאניק קררסקו הבלגי המשחק בליגה הסינית ושיחק באתלטיקו מדריד בעבר. הוא משחק כיום בדאליין ייפנג. רבים הרימו גבה מדוע שחקן בגיל שלו (בן 25 בלבד) כשכל עתידו עוד לפניו בחר בסין למרות שהוא מרוויח שם שכר גבוה. 

 


שחקן הכנף הבלגי הצהיר בראיון בבלגיה שהוא החליט כבר לנסות לחזור לאירופה בקיץ הקרוב אחרי שעבר לייפנג בפברואר 2018. בינואר ארסנל רצתה אותו, אבל לא היו לה מזומנים לרכוש אותו. כעת מדובר בהתעניינות רצינית מאוד לאחר שאמרי החליט לשדרג את משחק ההתקפה של קבוצתו. התותחנים לא יהיו היחידים שירצו את השחקן ששיחק בהצלחה במונאקו ואתלטיקו מדריד. 



קראסקו בימיו באתלטיקו (Gettyimages)

 
 

בראיון לעיתון הבלגי HLN אמר קראסקו: "אשמח מאוד לחזור לשחק באירופה. הרבה קבוצות רוצות אותי. ניסינו למצוא בקבוצה הסינית פתרון כדי שאוכל לעזוב בינואר, אבל זה לא צלח. אני מבין מדוע המועדון רצה שאשאר בקבוצה לפחות לחצי עונה נוספת". קראסקו, שחתום בסין עד 2022, כבש צמד בתיקו 3:3 נגד גוונאגז'ו RF במחזור האחרון בליגה הסינית לפני פגרת הנבחרות. באותו משחק זהבי אותת שהוא בכושר מעולה כשכבש צמד משלו. 

 

הבלגי הסביר את רצונו לשוב לאירופה: "אני מחפש לחזור לאירופה כדי לשחק כדורגל יותר תחרותי ולהחזיר לעצמי את המעמד בנבחרת בלגיה". הוא שיחק רק 23 דקות בניצחון על קפריסין 0:2 ואיבד את מקומו בהרכב כאשר בניצחון על רוסיה 1:3 לפני כן לא שותף. קרסאקו ביקש להבהיר: "אני מרגיש בסדר גמור בסין, אבל איבדתי את המקום בהרכב בנבחרת וזו סיבה חשובה לנסות לחזור. זהב יכול לקרות בגלל שיש לנבחרת הזאת כל כך הרבה איכות". 

 

 

The best start possible in this @uefa euro 2020! #europeanqualifiers#6points#comeonbelgium#tousensemblepic.twitter.com/M7HEcNTvek

— Yannick Carrasco (@CarrascoY21) 25 במרץ 2019


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי