המהפכה של אמרי: מחטיריאן ואוזיל בחוץ, בארלה יצטרף

הנריק מחיטריאן אונאי אמרי
הנריק מחיטריאן אונאי אמרי | Gettyimages

ארסנל צפויה להיפטר מהשניים שמחזיקים בחוזים כבדים, כך לפי "המירור". אמרי רוצה לצרף ארבעה שחקנים חדשים. קשרה של קליארי ונבחרת איטליה צפוי לעלות 43 מיליון ליש"ט. פברגאס ו-ויירה חשפו סוד מן העבר

(גודל טקסט)
ארסנל ניצבת בפני אתגרים גדולים עד לסיום העונה, כשתנסה לסיים במקום הרביעי בליגה האנגלית וכן לזכות בליגה האירופית, אך "התותחנים" כבר מתחילים לחשוב על העונה הבאה. בעונת הבכורה במועדון אוניי אמרי לא ערך שינויים גדולים, וזה צפוי לקרות בקיץ. היום (רביעי) פורסם ב"מירור" האנגלי כי עתידו של הקשר הנריך מחטיריאן מוטל בספק, ושחקנים רבים צפויים לעזוב.


אמרי אמנם די מרוצה מהקשר הארמני שהגיע לארסנל בינואר שעבר בעסקת מכירתו של אלכסיס סאנצ'ז למנצ'סטר יונייטד, אך בעיקר חושב ששכרו הגבוה (180 אלף ליש"ט בשבוע) מכביד על המועדון. אמרי היה מוגבל ברכש בחלון ההעברות בחורף והוא מוסיף את השחקן לרשימת ההעברות בדומה למסוט אוזיל שמרוויח 350 אלף ליש"ט בשבוע. העונה כבש מחטיריאן שישה שערים והוסיף שישה בישולים ב-28 משחקים.


"התותחנים" מקווים להגדיל את תקציב הרכש לקראת הקיץ גם בזכות פרישתו הצפויה של פטר צ'ך, עזיבתו של ארון ראמזי ליובנטוס וכן שחרורו של דני וולבק. דניס סוארס, הקשר שהגיע בהשאלה בחודש ינואר, צפוי שלא להמשיך והוא יחזור לברצלונה. גם מהבלם שקודראן מוסטפי יש כוונה להיפרד. בקבוצה רוצים לרכוש לא פחות מארבעה שחקנים חדשים הקיץ, שחקנים שנחשבים לצעירים מבטיחים. 



ניקולו בארלה. (Gettyimages)


השחקן הראשון שמקושר לארסנל הוא ניקולו בארלה, קשרה של קליארי (22) שמשחק גם בנבחרת איטליה וסומן כמחליפו של ארון ראמזי. מחירו של הקשר הוא 43 מיליון ליש"ט וסיכוי סביר שיצטרף במידה וארסנל תגיע לליגת האלופות. עמדה נוספת בה המאמן רוצה להתחזק היא עמדת המגן השמאלי ועל הכוונת נמצא קיראן טיירני, מגנה השמאלי בן ה-21 של סלטיק. מועמד נוסף, לפי התקשורת האיטלקית, הוא המגן של בנפיקה, אלכס גרימלדו (23), שכבש העונה שבעה שערים ובישל עוד שישה. המגן מגלה יכולת התקפית משובחת, בדיוק כמו שאמארי רוצה במערך שלושת הבלמים שלו.


עוד בארסנל. הקשר ססק פברגאס, ששיחק בקבוצה בעבר, בין 2003 ו-2011, וכיום משחק במונאקו הצרפתית, סיפר בראיון שכאשר פגש את ניס אותה מאמן פטריק ויירה, נרשם אירוע מיוחד. פברגאס אמר: "פגשתי את ויירה לפני המשחק. זה היה מצחיק. הוא הסתובב לעבר הנשיא ואמר לו: 'אתה רואה, זה הילד שגרם לי לעזוב את ארסנל'". פברגאס כזכור הוא השחקן הצעיר ביותר שערך בכורה בקבוצה הבוגרת של ארסנל (דצמבר 2003), כשהיה ילד בן 16. הוא שיחק שנתיים יחד עם ויירה שעזב ליובנטוס בקיץ 2005.



פברגאס בימיו בארסנל (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי