צפו בתקציר: סיטי חזרה למקום הראשון עם 0:2 בפולהאם

אגוארו חוגג את השער השני
אגוארו חוגג את השער השני | Gettyimages

אלופת אנגליה לא התקשתה מול היריבה מהתחתית ולמרות החמצות רבות, ניצחה משערים של ברנרדו סילבה ואגוארו שהוחלף בשל מתיחה. הלחץ עובר לליברפול שתארח מחר את טוטנהאם (18:15, שידור ישיר בספורט2)

קבוצות: פולהאם
(גודל טקסט)

לאחר פגרת הנבחרות, הפריימרליג חזרה עם המחזור ה-32, כאשר לפני דקות אחדות ניצחה מנצ'סטר סיטי 0:2 את פולהאם בחוץ וחזרה למקום הראשון עם ניצחון שביעי ברציפות בליגה ו-13 בסך הכל. הלחץ שוב עובר לקבוצה של יורגן קלופ שתארח מחר את טוטנהאם (18:15, שידור ישיר בספורט2). פולהאם, מנגדה, רשמה הפסד שמיני ברציפות וסיכוייה לשרוד בליגה הבכירה קלושים.

סיטי פתחה בלחץ כבד על השער וכבר בדקה הרביעית כמעט כבשה: ברנרדו סילבה מסר לאגווארו שבעט נחלש והכדור נבלם, אלא שדקה אחת עברה והשער הגיע. פולהאם המשיכה לטעות ואיבדה כדור קרוב לשערה. אגוארו, הפעם על תקן המבשל, מסר לברנרדו סילבה שחתך לאמצע ושלח בעיטה חדה לרשת, 0:2 למנצ'סטר סיטי. הקבוצה של פפ הגיעה ל-80 שערי ליגה העונה.


ברנרדו סילבה. פתיחה מעולה לסיטי. (Gettyimages)

האורחת לא הורידה את הרגל מהגז. דה בריינה סיבב כדור מעניין ובחן את סרחיו ריקו שהצליח להדוף לקרן בדקה התשיעית. המארחת לא הצליחה לעבור את החצי. ברנרדו היה קרוב להשלים צמד בדקה ה-15. דקה לאחר מכך אגוארו הסיט לעברו של דה בריינה שהצטרף במהירות אך היה פזיז בבעיטה ושלח כדור חלש לידיו של ריקו. לאחר 17 דקות בלבד יצרה סיטי כמות בלתי נתפסת של 11 איומים לעבר השער.

היה נראה שהשער השני הוא רק עניין של זמן. בדקה ה-25 סטרלינג שלח כדור רוחב נפלא מצד שמאל אלא שאף שחקן של סיטי לא הצליח לדחוק לרשת. בדקה ה-27 ברנרדו סילבה ניצל שגיאה שת המגן השמאלי בראיין ומסר לאגוארו שבצעד מהיר ברחבה הקדים את ההגנה ושלח בעיטה קלה לרשת, 0:2 למנצ'סטר סיטי. אגוארו פותח פער בטבלת המבקיעים בליגה האנגלית. החלוץ השתווה לג'רמין דפו במקום השישי בטבלת הכובשים בכל הזמנים בליגה האנגלית עם 162 שערים.


אגוארו חוגג את השער השני (Richard Heathcote/Getty Images)

בדקה ה-30 סטרלינג נשלח בכדור עומק אבל בדקה האחרונה טימותי פוסו-מנסה ביצע גליץ' נהדר וחילץ את הכדור.. בדקה ה-32 פולהאם איימה לראשונה על השער כשהחלוץ ססניון שלח כדור חזק למרכז הרחבה אבל אדרסון הדף. סיטי הורידה מעט את הרגל מהגז אבל אפילו הבלם אוטמנדי היה קרוב לכבוש בדקה ה-42. בראיין כמעט כיפר על הטעות ובדקה ה-45 הצטרף מאחור ושלח בעיטה מסובבת ליד הקורה. 0:2 לסיטי במחצית.

סיטי ידעה עד כמה הפרש השערים חשוב, והקבוצה של גוארדיולה חיפשה שערים נוספים. דה בריינה כידרר נהדר באגף ימין בדקה ה-54 ושלח מסירה לאחור אבל אוטמנדי בעט לשמיים. אגוארו הוחלף בדקה ה-57 בשל מתיחה וגבריאל ז'סוס עלה במקומו. ברנרדו סילבה החמיץ הזדמנות גדולה לכבוש את השלישי אחרי שהשוער ריקו השמיט בעיטה של סטרלינג בדקה ה-61.

אחרי דקות רדומות, סיטי יצאה למתפרצת נהדרת וכמעט כבשה שער נוסף. גונדואן שלח מסירה ימינה לסטרלינג שמצא את ווקר שהצטרף נהדר, והמגן הימני בעט פצצה לקורה בדקה ה-80. פולהאם חלמה על שער מקרי מצמק בדקה ה-87 אבל המארחת לא הצליחה לנצל ערבובייה ברחבה. בסופו של דבר 24 איומים על השער הספיקו רק לשני שערים.


גוארדיולה. ניצחון קל (Richard Heathcote/Getty Images)

הרכבים
פולהאם: סרחיו ריקו, קאלום צ'אמברס, טימותי פוסו-מנסה, סיירוס כריסטי, ג'ו בראיין, טום קיירני(אנדרה שורלה, 70), מקסים לה מרשאן, אנדרה-פרנק זמבו אנגיסה, ריאן ססניון, פלויד אייטה(ניסקס קבאנו, 64), ראיין באבל(קוין מקדונלנד, 87).

מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, אמריק לאפורט, ניקולאס אוטמנדי, אולכסנדר זינצ'נקו, אילקאיי גונדואן, קווין דה בריינה(פרננדיניו, 75), דויד סילבה, ראחים סטרלינג(ריאד מחרז, 87'), ברנרדו סילבה, סרחיו אגוארו( גבריאל ז'סוס, 57).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי