צפו בתקציר: צ'לסי הפכה ל-1:2 בקרדיף בתוספת הזמן

רובן לופטוס צ'יק
רובן לופטוס צ'יק | AFP

סארי פתח ללא הזאר וקאנטה ונקלע לפיגור מיד בפתיחת המחצית השנייה, אבל למזלו בליגה עדיין אין VAR ושער של אספיליקווטה (84) מנבדל ברור ונגיחה של לופטוס צ'יק בדקה ה-90 החזירו אותו למסלול הניצחונות

(גודל טקסט)

אחת הטענות הגדולות ביותר של אוהדי צ'לסי ובכלל של התקשורת בלונדון נגד המנג'ר מאוריציו סארי היא שהוא לא מבצע שינויים בהרכב. לא משנה מה קורה על כר הדשא, כמה שהתוצאות לא טובות ושהיכולת הולכת ומידרדרת, ה-11 שלו בליגה כמעט שלא מתחלפים. היום (ראשון) במשחק החוץ בקרדיף גם מספר שינויים שביצע לא עזרו, אפילו הזיקו, אבל למרות הכל ועם המון מזל ובזכות העובדה שעדיין אין VAR בליגה, סארי חילץ שלוש נקודות מקרדיף ונשאר בתמונת המאבק על הכרטיס לליגת האלופות.

בין השינויים שביצע, בחר סארי להשאיר על הספסל את הכוכבים אדן הזאר ואנגולו קאנטה בטענה שהם שיחקו יותר מכולם – כולל במדי נבחרותיהם – ושזו הזדמנות טובה להעניק להם מנוחה לקראת חודש אינטנסיבי במיוחד. אם במחצית הראשונה צ'לסי עוד ייצרה מספר איומים על שערו של ניל אטרידג' מקרדיף, גם מבלי שפדרו וגונסאלו היגוואין ישפיעו על משחק ההתקפה, כבר בדקה הראשונה של החצי השני הצליח ויקטור קמראסה הספרדי להעלות את קרדיף ליתרון יקר.

סארי שלח מיד למערכה את הזאר ובחלוף בדקות גם את רובן לופטוס צ'יק ואוליבייה ז'ירו על חשבונם של ז'ורז'יניו וכאמור פדרו והיגוואין שהיו חלשים למדי, אבל השוויון הושג רק בדקה ה-84, אז כדור קרן נחת על ראשו של מרקוס אלונסו, שעם הוריד לקפטן ססאר אספיליקווטה שמעמדת נבדל ברורה נגח מקרוב פנימה. בפרמיירליג עדיין אין VAR ולצערם של הוולשים המצב רק החמיר בתוספת הזמן.


אספיליקווטה. נבדל שקשה להבין איך הקוון פספס (AFP)

דקה בתוך תוספת הזמן הושלם המהפך: וויליאן הגביה מימין, לופטוס צ'יק המחליף התגנב מאחור ושם את הראש כדי למצוא את הפינה הרחוקה של אטרידג' – מהפך משום מקום. רוס בארקלי עוד היה צריך לכבוש את השלישי בתוספת הזמן, אבל כדור פנטסטי שקיבל מהזאר הסתיים בבעיטה רעה גבוה מעל השער.

בזכות הניצחון הדרמטי צ'לסי עצרה רצף של שני מחזורים ללא ניצחון והיא כעת עם 60 נקודות, בזהה לארסנל החמישית שתשחק רק מחר מול ניוקאסל. שני משחקיה הבאים יהיו בסטמפורד ברידג' ביום רביעי נגד ברייטון וביום שני הבא נגד ווסטהאם, מה שיכול לתת דחיפה גדולה מאוד אם תשיג את שש הנקודות – במיוחד שהמשחק שלאחר מכן במסגרת הליגה יהיה באנפילד נגד ליברפול. קרדיף לעומתה, במיוחד אחרי הניצחון של ברנלי אמש, נותרה במקום ה-18 המוביל למשחקי מבחן, חמש הפרש מחוף מבטחים והיא מתקרבת בצעדי ענק לצ'מפיונשיפ.



היגוואין. עוד הופעה איומה של הארגנטיני (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי