ארוסתו של פיקפורד הותקפה בפאב, השוער נקלע לעימות פיזי

ג'ורדן פיקפורד
ג'ורדן פיקפורד | Gettyimages

העומד בין הקורות בנבחרת אנגליה ובאברטון יצא עם זוגתו לבילוי בסנדרלנד, אלא שאוהדי ניוקאסל שנתקלו בהם בחרו להקניט ובמהרה הדבר התפתח לעימות אלים: "הוא היה שיכור, אבל כל האירוע ארך במשך מספר שניות"

(גודל טקסט)
שוער נבחרת אנגליה ואברטון, ג'ורדן פיקפורד, הסתבך בקטטה בפאב בעיר סנדרלנד, בה שיחק בעבר. פיקפורד בן ה-25 נקלע לעימות וצולם כשהוא מחליף מהלומות עם אחד האנשים במקום. התמונות פורסמו בעיתוני הבוקר (שלישי) בממלכה ונטען כי הקטטה אירעה שלשום בשעות הלילה המאוחרות. עוד לפי הדיווחים, פיקפורד היה ביום חופש ואוהדי ניוקאסל התגרו בו אחרי שהגיע לבלות עם ארוסתו מגאן דייביסון.


דווח כי האוהדים הטרידו אותו תחילה בכינויי גנאי "זרועות קטנות" ו"אצבעות חמאה", אלא שאז פיקפורד עוד הגיב בחיוך ובתנועה מגונה, אבל לא היה סימן לבאות מכיוון שהוא עזב את המקום. דווקא אחרי שעבר לפאב אחר, גם שם הוא נתקל באוהדי ניוקאסל שבחרו להקניט דווקא את ארוסתו וכאן השוער כבר יצא מכליו. פיקפורד איבד את שלוותו והחל להניף לעבר האוהדים אגרופים. האירוע צולם על ידי אחד היושבים בפאב במכשירו הנייד והועלה לרשתות החברתיות. במהלך העימות הפיזי נראה פיקפורד נגרר מהמקום על ידי שלושה אנשים שרצו לחלץ אותו מהצרה לפני שיסתבך.


Daft Jordan Pickford hoying digs all owa pic.twitter.com/PFXRoVtIYi

— dan graham (@fat_dan_graham) 1 באפריל 2019


משטרת נורת'אומבריה אישרה אתמול בלילה כי היא חוקרת את הפרשה. אחד הנוכחים בעיתון צוטט ב"דיילי מייל": "פיקפורד איבד את שלוותו, אבל התמונות נראות גרועות ממה שהיה באמת. הוא לא ממש הצליח להכות את האוהדים וכל האירוע נמשך 6-7 שניות". יחד עם זאת ברור שפיקפורד היה מעט שיכור ואלה לא תמונות שמנג'ר נבחרת אנגליה גארת' סאות'גייט יאהב לראות.


הזוג הגיע לסנדרלנד לחגוג את יום האם, אחרי שבת זוגו ילדה להם בן בשם אריו. התכנון המקורי של השניים היה להישאר בלונדון ולחזות במשחק גמר גביע "רייד טרופי" לקבוצות מהליגות הנמוכות בין סנדרלנד לפורטסמות', אבל הוא נתן את זוג הכרטיסים שלו לבני משפחה והעדיף לצאת לסנדרלנד עצמה – דבר שהוא בוודאות מצטער עליו.

EXPRESS SPORT: Pickford Shame #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/3RWWfSjXKP

— Neil Henderson (@hendopolis) 1 באפריל 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי