דיווח: אנדר הררה יחתום בפ.ס.ז' בקיץ תמורת משכורת עתק

אנדר הררה
אנדר הררה | AFP

על פי עיתונים באנגליה, הקשר הספרדי שמסיים חוזה של חמש שנים במנצ'סטר יונייטד ולא נמצא בתוכניות של סולשיאר מבוקש על ידי אלופת צרפת, שמוכנה לעמוד בתנאיו הכספיים. אדריאן ראביו עשוי לעשות את הדרך ההפוכה

(גודל טקסט)

האם אנדר הררה בדרך להפוך לאחד השחקנים העשירים בעולם? על פי דיווחים באנגליה, הקשר שמסיים את חוזהו במנצ'סטר יונייטד נמצא על הכוונת של פריז סן ז'רמן וצפוי להרוויח שם משכורת עתק של 200 אלף ליש"ט לשבוע.

הספרדי יסיים תקופה של חמש שנים באולד טראפורד, מאז הגיע לשם ב-2014 מאתלטיק בילבאו, כאשר הסימנים מצביעים על כך שאין כוונה להאריך את חוזהו. הררה לא נמצא בתוכניות של סולשיאר, שסימן אותו יחד עם שחקנים נוספים שלא ילבשו את מדי השדים האדומים בעונה הבאה, ומועדון הפאר הצרפתי עשוי להיות הבית הבא שלו. הררה היה אחד מהשחקנים שהרגישו כי הם לא מקבלים מספיק ביונייטד, לאור השמועות כי אלכסיס סאנצ'ס מרוויח מעל חצי מיליון ליש"ט לשבוע. הבקשה שלו לשיפור תנאיו לא התקבלה בעין יפה, והדבר הוביל להסכמה משותפת על פרידה בקיץ.

מי שכן יכולה לעמוד בדרישותיו של הקשר היא אלופת צרפת, שעוסקת כעת בסימון שחקנים לחלון ההעברות בקיץ על מנת להגיע רחוק יותר בליגת האלופות בעונה הבאה לאחר שהודחו השנה בשמינית – על ידי מנצ'סטר יונייטד ואנדר הררה. על פי "סאן", פריז מוכנה להחתים את הררה על חוזה של חמש שנים ותשלם לו קרוב לרבע מיליון יורו לשבוע.

אנדר הררה. לא היה מרוצה מהמשכורת הגבוהה של סאנצ'ס (AFP)
אנדר הררה. לא היה מרוצה מהמשכורת הגבוהה של סאנצ'ס (AFP)

מי שעשוי לעשות את המסלול ההפוך או אדריאן ראביו. הצרפתי מסיים את חוזהו בפ.ס.ז'. בסיום העונה ועל אף הדיווחים לפיהם סיכם בברצלונה, עתידו עדיין לא ברור. באנגליה מדווחים כי סולשיאר שם עליו עין על מנת שימלא את מקומו של הררה, ועסקה כזאת בהחלט אפשרית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי