דיווח: מנצ'סטר סיטי מוכנה לשלם 70 מיליון יורו על רודרי

רודרי
רודרי | Gettyimages

פפ גווארדיולה סימן את הקשר בן ה-22 כיורש לפרננדיניו, ושכנע את ראשי אלופת אנגליה לשלם את סעיף השחרור. וגם: קווין דה בריינה דואג למצב הבריאותי שלו

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי סימנה את קשר אתלטיקו מדריד, רודרי, כיורש לפרננדיניו והמועמד מספר אחד להגיע בקיץ הקרוב, ע"פ אתר GOAL. פפ גווארדיולה מאמין שהספרדי בן ה-22, הוא היורש של פרננדיניו ומוכן לשלם את סעיף השחרור האסטרונומי שלו: 70 מיליון יורו.


טסיקי ביגיריסטין, מנכ"ל קבוצת סיטי, הגיע ל'וונדה מטרופוליטנו' ביום שלישי האחרון לצפות במשחק בין אתלטיקו מדריד לג'ירונה, ששייכת לבעלים של קבוצת סיטי, והתרשם מקרוב מהקשר שכבר רשם 5 הופעות בנבחרת ספרד למרות גילו הצעיר.


מלבד סיטי, גם צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד מחזרות אחרי הקשר, אך נציגיו כבר יידעו את הנהלת סיטי שהוא חולם לשחק עבור פפ גווארדיולה במערכת של מנצ'סטר סיטי. מלבד רודרי, הסיטיזנס בוחנים גם את האפשרות להחתים את קשר ליון, טנגוי אנדומבלה, והכישרון האדיר של בנפיקה, ז'ואאו פליקס, למרות תג המחיר המרתיע שלו (120 מיליון יורו). למרות זאת, מקורבים במועדון שללו את האופציה שקשר ווסטהאם, דקלן רייס יצטרף.



Man City have made Atletico Madrid centre-midfielder: Rodri their prime target for the summer.

And they're willing to pay the 22 year old's €70m release clause.

via @Sammy_Goalpic.twitter.com/KwzdXlM3nX

— Footy Accumulators (@FootyAccums) April 5, 2019


בצל השמועות, ומאבק האליפות האימתני נגד ליברפול, מנצ'סטר סיטי תפגוש הערב את ברייטון בחצי גמר הגביע האנגלי. הסיטיזנס כבר זכו בגביע הליגה, ועדיין נמצאים חזק בתמונה לזכות בליגת האלופות ואליפות אנגליה, וינסו להבטיח מקום בגמר כבר הערב כדי להמשיך את העונה הנהדרת שלהם.


קשרה הבלגי של הקבוצה, קווין דה בריינה, שכיכב בניצחון על קרדיף באמצע שבוע, הודה שלא יצליח לשחזר את כושר השיא שלו העונה בעקבות הפציעות הרבות איתן התמודד.


"שיחקתי טוב נגד קרדיף, אבל בשנה שעברה יכולתי לעשות את זה כל שלושה ימים לאורך 60-70 משחקים. אני לא יכול לעשות את זה יותר. למרות זאת, אני אתן את כל מה שיש לי ואקווה שבסוף העונה נרים כמה תארים". 


"אני מרגיש לפעמים שהעונה שלי ארוכה פי שניים מעונה של שחקן רגיל בגלל שאני כל הזמן מתמודד עם פציעות. כשאתה פצוע, אתה צריך להכפיל את שעות האימונים שלך ותמיד להתרכז בהחלמה. אין לך ימי מנוחה כי אתה חייב להחלים. זה יותר מתיש מלשחק".



pic.twitter.com/EkTA9JRdUl

— Kevin De Bruyne (@DeBruyneKev) April 5, 2019




"הרבה פעמים אתה לבד, אב לאתה חייב לעשות את זה. אני עשיתי את זה לאורך כל פתיחת העונה ועכשיו אני שמח לחזור. היו לי פציעות לא קלות וחזרתי כבר כמה פעמים בעבר". אמר דה בריינה 


לקראת חצי גמר הגביע נגד ברייטון, דה בריינה נשאל אם יוכל לשחזר את היכולת שלו מהעונה שעברה, אותה יכולת שביססה אותו כאחד השחקנים הטובים בעולם


"לא, כנראה שלא אוכל לשחזר את היכולת מעונה שעברה. אני לא יודע מה תהיה הרמה שלי, אבל לא באמת אכפת לי. עכשיו זה המאני טיים ואני צריך לעשות כל מה שאני יכול כדי לעזור לקבוצה שלי לנצח. אם זה אומר לשחק 5 משחקים או 10, אני אעשה את זה". סיכם הבלגי.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי