צ'לסי דורשת על הזאר 116 מיליון יורו, דפאי ישוב לאנגליה?

אדן הזאר
אדן הזאר | Gettyimages

הבלוז רוצים למקסם רווחים בעסקה של הבלגי שרוצה לעבור לריאל מדריד, כשלפי הדיווחים העסקה תצא לפועל בקיץ. ליברפול תנסה להביא את הקיצוני של ליון אם מאנה יעזוב. פוגבה דורש 500 אלף ליש"ט לשבוע

(גודל טקסט)
בעיתון הבריטי "אינדפנדנט" נטען הבוקר (ראשון) שקיימת עוד עבודה רבה בין ריאל מדריד לצ'לסי בעסקת רכישת אדן הזאר. למרות שה"מארקה" הספרדי פרסם שהעסקה סגורה, צ'לסי דורשת 116 מיליון יורו מהבלאנקוס על הבלגי. יחד עם זאת, בעיתון הבריטי הוסיפו כי לפי המקורות שלהם, ההרגשה היא כי העסקה תצא לפועל בסופו של דבר בקיץ הקרוב.


לפי הפרסומים ב"מארקה", הסכום עליו דובר הוא מאה מיליון יורו, אבל צ'לסי רוצה יותר למרות שהשחקן יסיים את חוזהו בקבוצה ב-2020. הבלוז החליטו למצות את כל האפשרויות כדי להוציא מהעסקה כמה שיותר כסף. ב"סאן" דווח שהזאר יחתום לשש שנים בריאל מדריד וירוויח 20 מיליון יורו לעונה.


ע"פ הדיווחים, הבלאנקוס לא יעצרו בבלגי. גם סאדיו מאנה זוכה לחיזורים. ע"פ הדיווחים בספרד, ליברפול תעשה את הכל כדי להשאירו ותדרוש סכום אדיר של לא פחות מ-230 מיליון יורו עבור שחקן הכנף הסנגלי, שכבש 17 שערים בליגה האנגלית העונה ומוביל את ליברפול במאבקי האליפות. 



ממפיס דפאי. יגיע לליברפול? (Gettyimages)

ככל הנראה, פלורנטינו פרס לא ימהר לשלם סכום כזה, אך במידה והעסקה אכן תצא לפועל, בליברפול כבר סימנו את ממפיס דפאי, הקיצוני ההולנדי המוכשר של ליון כמחליפו הפוטנציאלי. דפאי שיחק בעבר במנצ'סטר יונייטד, אך לאחר קדנציה מאכזבת עבר לליגה הצרפתית שם פרח מחדש במסגרת המקומית וגם במדי נבחרת הולנד.



באשר לפול פוגבה, בעיתון "סאנדיי סטאר" פורסם שבמנצ'סטר יונייטד מתכננים סבב שיחות חדש עם הקשר הצרפתי על מנת להבטיח את הישארותו. פוגבה דרש שכר של 500 אלף ליש"ט לשבוע כמו אלכסיס סאנצ'ס, וההנהלה תעשה הכל כדי להשאיר אותו בקבוצה, לאור החיזורים מהליגה הספרדית. בספרד פורסם שאחרי שהעברת הזאר לריאל מדריד תיסגר סופית, יתרכזו הבלאנקוס בהחתמת פוגבה.



פול פוגבה. רוצה להרוויח ביונייטד 500 אלף ליש"ט בשבוע (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי