היגוואין: "לוקח לי זמן להסתגל, אבל אני רוצה להישאר בצ'לסי"

גונסאלו היגוואין
גונסאלו היגוואין | Gettyimages

החלוץ הארגנטינאי שהגיע בינואר בהשאלה מיובנטוס אמנם לא הבריק במדי הבלוז, אך טוען שהוא מאושר בלונדון ורוצה להמשיך גם בעונה הבאה: "זה המבחן הראשון שלי בפרמיירליג, מקווה שאסיים את העונה בצורה טובה"

(גודל טקסט)

שלושה חודשים עברו מאז הגיע גונסאלו היגוואין לצ'לסי בהשאלה מיובנטוס. שלושה חודשים בהם הוא שותף ב-11 משחקים וכבש שלושה שערים. החלוץ הברזילאי בן ה-31 התראיין היום (שני) לאתר הרשמי של צ'לסי וסיפר כי הוא מתכוון להישאר במועדון גם בעונה הבאה.

"הגעתי לכאן כדי להישאר", אמר היגוואין, "זו עיר טובה, אפשר לחיות בה טוב ולהירגע – ואני רוצה להישאר כאן. אני רוצה לעשות את המיטב שביכולתי לעשות כדי להמשיך בצ'לסי גם בעונה הבאה".

בשבוע שעבר אמר מאמן הבלוז מאוריציו סארי כי היגוואין זקוק לזמן כדי להשתפר. החלוץ הסכים איתו: "לוקח לי זמן להסתגל, אבל אני מקווה שבזמן הקצר שיש לי אני אצליח לסיים את העונה בצורה טובה. טוב לי כאן, זה תמיד נחמד לשחק בליגה חדשה. זה המבחן הראשון שלי בפרמיירליג".

היגוואין.
היגוואין. "ננסה להבטיח כרטיס לליגת האלופות" (Gettyimages)

צ'לסי תוכל לרכוש את החלוץ בקיץ תמורת 36 מיליון יורו, או להאריך את ההשאלה עד יוני 2020 תמורת חצי מהסכום. הקבוצה נמצאת במקום החמישי בליגה אבל תוכל לקפוץ למקום השלישי אם תנצח את ווסטהאם הערב (21:55, שידור ישיר בספורט1). ביום חמישי מצפה לה משחק ראשון מתוך שניים ברבע גמר הליגה האירופית אצל סלביה פראג.

"הדבר הכי טוב שאנחנו יכולים לעשות כרגע הוא להבטיח כרטיס לליגת האלופות, ולנסות לנצח בליגה האירופית", אמר היגוואין, שכשכור לא יכול לשחק במפעל האירופי במדי הבלוז כיוון שכבר הופיע העונה באותו מפעל במדי מילאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי