סארי: "יהיה קשה להשאיר את הזאר, ננסה לשכנע אותו"

אדן הזאר
אדן הזאר | Gettyimages

אחרי שהבלגי כבש שער נדיר ביופיו ב-0:2 על ווסטהאם, ביצוע שבהחלט מועמד לשער העונה, מנג'ר צ'לסי הודה: "100 מיליון ליש"ט זה זול מדי, מדובר בשחקן שיהיה קשה להחליף". הקשר הכחיש את הדיווחים: "לא בדרך לריאל"

(גודל טקסט)

אחרי שמעמדו של מאוריציו סארי כבר היה בסכנה ונראה היה ש"הסארי-בול" על סף התרסקות טוטאלית, מנג'ר צ'לסי, מי שידוע כאחד שלא נוהג לשנות הרכבים ושיטה כל כך מהר, ריענן את ההרכב ומאז הקבוצה רצה: ה-0:2 אמש (שני) על ווסטהאם היה ניצחון שלישי ברציפות – דבר שצ'לסי לא עשתה מפתיחת העונה, אותה החלה עם חמישה ניצחונות ברצף – כאשר שני הצעירים קאלום הדסון-אודוי ורובן לופטוס צ'יק שוב פתחו וגרפו מחמאות, כשמעל כולם ניצב אדן הזאר.

הכוכב הבלגי העלה את מאזנו העונה ל-16 שערי פרמיירליג הודות לצמד שכבש מול הפטישים, השער הראשון היה במבצע סולו נדיר ביופיו, ביצועים שאילצו את סארי להתייחס פעם נוספת לעתידו של הזאר שחוזהו יסתיים בקיץ 2020 ועל פי הדיווחים נמצא בדרכו הבטוחה למעבר הקיץ לריאל מדריד תמורת 100 מיליון ליש"ט. "זה מחיר זול מדי", טען מנג'ר הבלוז, שלא הכחיש את האפשרות שהשחקן יימכר על אף איסור ההעברות בעונה הבאה איתו ככל הנראה תיאלץ להסתדר צ'לסי, בעקבות עונש שהוטל עליה עקב הפרת חוקי הפיר פליי הפיננסי.

"במצב השוק בימינו, 100 מיליון ליש"ט זה לא מספיק", המשיך סארי לדבר על הזאר, "ראינו בחלונות האחרונים איך המחירים מזנקים ואני חושב ששחקן כמו הזאר קשה מאוד להחליף. אני לא יכול לעשות דבר כדי להשאיר אותו וגם המועדון מסכים איתי שהוא צריך להישאר, אבל אם אדן רוצה לעזוב אז אני חושב שיהיה מאוד קשה להשאיר אותו. ננסה לשכנע אותו שאנחנו מנסים להשתפר ולהתחזק כדי להיות אחת הקבוצות הטובות שיש, באנגליה ובאירופה, אבל נצטרך לכבד את החלטתו".


אדן הזאר. מועמד ראוי לשער העונה (Gettyimages)

לאחר מכן גם אדן הזאר התייצב מול המצלמות וכהרגלו אמר את אותן קלישאות: "אני מרוכז רק בצ'לסי עד תום העונה, זה לא נכון שאני בדרך למדריד. אני רוצה לסיים בין ארבע הראשונות ולזכות בליגה האירופית, יש לנו עוד הרבה עבודה העונה. אנחנו במומנטום טוב ויש לנו אתגרים להילחם עליהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי