ראשפורד יחתום על חוזה עתק שישאירו ביונייטד עד 2024

מרקוס ראשפורד
מרקוס ראשפורד | Gettyimages

לפי "מירור", החלוץ ירוויח 78 מיליון ליש"ט בחמש עונות. המטרות הבאות: הארכת חוזיהם של פוגבה ודה חאה. מנגד, ב"סאן" נטען: אם הקבוצה של סולשיאר לא תגיע לליגת האלופות, השחקנים יצטרכו לקצץ רבע משכרם

(גודל טקסט)
למנצ'סטר יונייטד יש עוד מטרות רבות עד לסיום העונה והערב (22:00) היא תארח את ברצלונה במשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות. אולם, בקבוצה חושבים כבר גם על העונה הבאה. אחד השחקנים שהשדים האדומים רוצים שימשיך הוא מרכוס ראשפורד. לפי דיווח ב"מירור", שחקנה האנגלי של מנצ'סטר יונייטד עומד לזכות בחוזה מטורף בשווי 78 מיליון ליש"ט אותם ירוויח בחמש השנים הבאות, כשהמועדון עושה הכל כדי להחתימו על חוזה חדש על חוזה חדש כדי שאף קבוצה אחרת לא תפזול לכיוונו.


החלוץ אמור לקבל בחוזה החדש 300 אלף ליש"ט לשבוע כאשר כיום הוא מרוויח רק 80 אלף ליש"ט. מדובר בעלייה מאסיבית בשכר ובעבר ווין רוני חתם על חוזה דומה ב-2017, שהיה הכי יקר בפרמיירליג. מאז נפרצה תקרת השכר בליגה ושחקנים כמו אלכסיס סאנצ'ס מרוויחים סכומי עתק כמו 500 אלף ליש"ט לשבוע, אבל זה מקרה כמעט בודד.  בחישוב שנתי ראשפורד ירוויח 15 מיליון ליש"ט לעונה עד 2024.


ריאל מדריד וברצלונה הוזכרו לאחרונה כקבוצות שמעוניינות בו אך נראה שאין לו סיבה לעזוב. אולה גונאר סולשאר מאמין בו והפך אותו לחלוץ החוד הקבוע שלו. ביונייטד סבורים שהוא השחקן שמילא את חסרונו של וויין רוני עד כה. ראשפורד צייץ על המשחק נגד ברצלונה היום באולד טראפורד וכתב: "משחק מאסיבי. אני זקוק לאנרגיה". 



ראשפורד חוגג. בדרך לחוזה חדש (Gettyimages)


חוזהו של ראשפורד היה אמור להסתיים בקיץ הבא ב-2020, אבל היתה לקבוצה בכל מקרה אופציה להאריך את חוזהו עד 2021 כפי שעשתה עם דויד דה חאה. לפי הידיעה, ראשפורד אמור לחתום בקרוב ולאחר החתימה יישאר ליונייטד פרויקט חשוב אחד והוא להאריך את חוזהיהם של דויד דה חאה שדורש יותר מ-350 אלף ליש"ט לשבוע וכן של פול פוגבה שדורש אף הוא חוזה דומה לזה של סאנצ'ס. בהנהלת יונייטד הודו באחרונה כי טעו עם השכר הגבוה שנתנו לסאנצ'ס מכיוון שכל שאר הכוכבים רוצים להתיישר לפי החוזה של הצ'יליאני שעשוי לעזוב. 


בתוך כך פרסם ה"סאן" שאם יונייטד לא תעלה לליגת האלופות שנה הבאה ולא תתברג בין ארבע הראשונות בפרמיירליג ובהנחה שלא תזכה בליגת האלופות, שחקני יונייטד ייאלצו להוריד 25 אחוז מהשכר שלהם עונה הבאה. המצב הזה יכול להזיק בעיקר לסיכויים של יונייטד להאריך את חוזהו של פוגבה.  הצרפתי לא יהיה מוכן לספוג גם ירידה בשכרו וגם עונה בה ישחק רק בליגה האירופית, בזמן שריאל מדריד למשל מאוד מעוניינת בשירותיו.


Massive game tomorrow, need to hear that energy ⚡️ pic.twitter.com/ox7JaS2Nsp

— Marcus Rashford (@MarcusRashford) 9 באפריל 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי