צפו: אוהדי ווסטהאם שרים שירים אנטישמיים

אוהדי ווסטהאם
אוהדי ווסטהאם | Gettyimages

לאחר הפסד של הפטישים נגד יונייטד, נפצו אוהדי הקבוצה שרים באוטובוס שירים אנטישמים. מנכ"ל הקונגרס היהודי העולמי אמר: "מודבר בהפגנה שמייצגת את ההפך מערכי הספורט". המועדון גינה את המקרה בהודעה רשמית

קבוצות: ווסטהאם
(גודל טקסט)
לאחר הפסדה של ווסטהאם נגד מנצ'סטר יונייטד אמש (שישי) בולנדון סטדיום, נצפו אוהדי האורחת באוטובוס כאשר הם שרים ומריעים קריאות אנטישמיות. זאת לאחר סוף שבוע רווי באירועים גזעניים בכדורגל האירופאי. הקונגרס היהודי העולמי גינה את המקרים בחריפות וקרא לענישה. הסרטון פורסם על ידי בת לניצול שואה אשר הזדעזעה מהעובדה שגם בשנת 2019 קיימת כזו שנאה.


מנכ"ל הקונגרס היהודי העולמי, רוברט זינגר הגיב למקרה: "מדובר בהפגנה מסוכנת של דברי שנאה אשר מייצגים את ההפך המוחלט של ערכי הספורט. יש לגנות באופן החמור ביותר מקרים מסוג זה ואנו דורשים לנקוט בענישה חמורה כלפי אותם אוהדים".


ווסטהאם הוציאה גם היא הודעת גינוי בה כתבה כי היא נגעלת מתוכן הסרטון וכי תבצע צעדים מידיים על מנת לאתר את האוהדים ולאסור את כניסתם למשחקי הקבוצה לכל החיים.


West Ham United are disgusted by video footage circulating on social media tonight. The Club has issued a statement.https://t.co/eVCXTGzmis

— West Ham United (@WestHamUtd) April 13, 2019



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי