פפ: "לדה בריינה יש מסירות שבן אנוש לא יכול לראות"

דה בריינה וסטרלינג חוגגים
דה בריינה וסטרלינג חוגגים | Gettyimages

הקשר שסופסל נגד טוטנהאם, חזר להרכב ובישל פעמיים. באנגליה החמיאו לסטרלינג: "הוא המאסטר". המאמן שרוצה לזכות באליפות שנייה ברציפות משוכנע: "לשחקנים יש את המנטאליות לנצח את כל המשחקים שנותרו"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי בלתי ניתנת לעצירה וגם אם הפסידה בליגת האלופות לטוטנהאם 1:0 בליגה היא שועטת קדימה עם ניצחון תשיעי ברציפות. פפ גווארדיולה טוען כבר שבועות שליברפול תנצח את כל משחקיה עד סוף העונה ולכן הוא רוצה לנצח את המשחקים שנותרו לו עד סיום העונה ולזכות באליפות. אתמול (ראשון)  סיטי ניצחה את קריסטל פאלאס בסלהרסט פארק 1:3, אך לפניה שני המשחקים הקשים בדרך לאליפות. משחק בייתי נגד טוטנהאם ולאחר מכן באולד טראפורד נגד מנצ'סטר יונייטד.


ראחים סטרלינג כבש צמד וכבש כבר 17 שערי ליגה. הוא היה מעורב העונה ב-26 שערים של סיטי בליגה ורק אדן הזאר עם 28 שערים היה מעורב ביותר שערים העונה בפרמיירליג. "סטרלינג הוא המאסטר" נכתב העיתון "דיילי מייל" וב"מירור" צוין שסיטי הייתה חסרת רחמים ויעילה כמו תמיד ולא הזכירה את הקבוצה שלא הצליחה לכבוש נגד טוטנהאם במשחק רבע גמר ליגת האלופות ביום שלישי. היחיד שגילה חולשה גדולה היה סרחיו אגוארו שקיבל ציון 5 ב"מירור" ושיחק מתחת לרמתו הרגילה.


פפ גווארדיולה חזר על המנטרה הרגילה שסיטי חייבת לנצח את כל משחקיה עד סיום העונה בליגה. "לשחקנים שלי יש את המנטליות לנצח את כל המשחקים עד סיום העונה. אנחנו חושבים שליברפול ננצח את כל המשחקים שלה עד סיום העונה, אבל הזכייה בתואר עדיין בידיים שלנו. השחקנים הראו שהם רוצים את זה עד עכשיו. אנחנו יודעים שאולי זה הולך להיות כמעט בלתי אפשרי אם ישמיט נקודות".



סטרלינג. "המאסטר" (AFP)


מי שחזר ליכולת מצוינת הוא קווין דה בריינה ובעיקר במאני טיים אחרי שסבל מעונה קשה מלאה בפציעות. פפ שיבח אותו אחרי המשחק: "קווין יכול לראות מסירות שבן אנוש אחר לא יכול לראות אותם". גווארדיולה הפתיע כשספסל את דה בריינה בליגת האלופות, אך הקשר הבלגי חזר להרכב אתמול נגד פאלאס והתוצאה הייתה שני בישולים של הבלגי שכנראה ישמור על מקומו בהרכב לגומלין נגד טוטנהאם ביום רביעי.  המאמן הוסיף: "בשלושת-ארבעת המשחקים האחרונים דה בריינה היה מצוין והרגשנו כמה חסרנו אותו לפני כן. כשהוא על כר הדשא המסירות שלו בשליש האחרון של המשחק פשוט בלתי רגילות ונגד פאלאס הוא גם עבד קשה בהגנה. חשוב שהוא רענן ויש לו מנטליות של תחילת העונה ולא עייפות של הסיום".


The race continues… pic.twitter.com/BiuCWa77Ui

— Kevin De Bruyne (@DeBruyneKev) 14 באפריל 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי