סולשיאר: "לא משנה באיזו טקטיקה תבחר, מסי ימצא דרך לכבוש"

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד החמיא לפרעוש אחרי ההדחה מליגת האלופות נגד ברצלונה וגיבה את דה חאה: "זה יכול לקרות". באנגליה קטלו את השדים האדומים: "השפלה". פול פוגבה, פיל ג'ונס ושוער נבחרת ספרד ספגו אש

(גודל טקסט)
באנגליה עלו הבוקר (רביעי) סימני שאלה לגבי אולה גונאר סולשיאר לאחר שמנצ'סטר יונייטד התבטלה בקאמפ נואו והודחה מליגת האלופות אחרי 3:0 ו-4:0 בסיכום שני המשחקים ורשמה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון במגרש של ברצלונה. לראשונה מזה כמעט 20 שנה, השדים האדומים נוצחו בפעם הרביעית ברציפות בחוץ בכל המסגרות והיה זה גם ההפסד החמישי של המנג'ר הנורבגי בשבעת משחקיו האחרונים.


גם השחקנים שהציגו יכולת דלה במיוחד ספגו אש. "מרוב שמסי עקף את פיל ג'ונס, התחבושת שלו כמעט נפלה", צייץ גארי ליניקר. פול פוגבה, שמוזכר כמועמד להצטרף לריאל מדריד, לא הצליח לבוא לידי ביטוי מול היריבה המרה ולא נתן לראשי הבלאנקוס סיבה להאמין שהוא האיש שהם צריכים. בספרד כתבו שדויד דה חאה, ששגיאה איומה שלו הובילה לשער השני של הפרעוש, חזר לכושרו האיום מהמונדיאל וברשת השוו את השוער לאקס ליברפול לוריס קאריוס.


ב"גארדיין" נכתב ש"הגאונות של מסי והטעות של דה חאה השפילו את מנצ'סטר יונייטד". ב"סאן" כתבו שהשוער הספרדי הוא גיבור שנפל והסביר שגם בשוער הראשון הוא היה יכול לעשות יותר. ב"מירור" הלכו על לילה שכולם ירצו לשכוח. ב"אינינג ניוז" השוו את הטעות של הספרדי לזו של השוער האיטלקי מאסימו טאיבי שנרכש על ידי אלכס פרגוסון בעונת 1999/2000 ונחשב לאחר הגרועים בתולדות המועדון אחרי סדרת שגיאות איומה בקדנציה בקצרה שלו.



ערב עגום. פול פוגבה (Gettyimages)


"קלאסה אחרת" היתה הכותרת של "דיילי מייל" עם תמונה של ליאו מסי ופיליפה קוטיניו מחובקים. "סולשיאר הודה שבארסה זו קלאס אחרת – הוא יודע שיש לו עוד המון עבודה", נכתב בעיתון. המנג'ר הנורבגי אמר: "אני לא אוהב להמר, אבל אני חושב שברלצלונה תזכה בליגת האלופות. עצם זה שהגענו לרבע הגמר זה יפה, אבל הסיומת של היריבה הייתה מדהימה ואפשר היה לראות את הבדלי הרמה בין הקבוצות. שיחקנו טוב בפתיחת והיה אפשר לראות שיש כאן משהו, אך אז ספגנו פעמיים תוך ארבע דקות. אמרתי כל הזמן שהיכולת לא תשתנה בין לילה. השנים הבאות יהיו חשובות בכל הקשור לניסיון שלנו להגיע לברמה של ברצלונה. דיברתי עם השחקנים והמטרה היא לייצר אווירה של קבוצת צמרת אמיתית".


על היכולת של מסי: "הוא שחקן יוצא מן הכלל. קיבלנו הוכחה למה ואיך הוא זכה בכל כך הרבה תארים. אתה יכול להתכונן אליו כמה שאתה רוצה, אבל ברגע שהוא בקרבת הרחבה הוא יוצר מצבים לאחרים וכובש בעצמו. זה לא משנה באיזו טקטיקה תבחר, הוא כבר ימצא את הדרך לכבוש". על הטעות של דה חאה: "זה בולט יותר כאשר שוער מבצע שגיאה, אך הוא גם רשם כמה עצירות גדולות, זה הכדורגל וזה יכול לקרות".



ליאו מסי. בלתי ניתן לעצירה (Gettyimages)


לא רק העיתונאים מבקרים את שחקני יונייטד, גם האוהדים, וחלקם לא בוחלים בשום אמצעים. אחרי שבשבועות האחרונים ראחים סטרלינג, קאלום הדסון-אודוי ודני רוז היו קורבנות לאלימות מילולית על רקע גזעני, השחקן האנגלי הבא שספג את מטח היה אשלי ינאג. דף הפעילים שנלחם בגזענות "Kick It Out" הראה כמה מהקריאות שהופנו כלפי יאנג בטוויטר, ואלה היו רק הפחות מזעזעות מביניהן.


Yet another black player, this time Ashley Young, targeted with racist abuse on social media after tonight's Champions League game.

Again, we're left asking @TwitterUK the same question – when will you take serious action to tackle the rampant discrimination on your platform? https://t.co/WMsO5GJ3Ey

— Kick It Out (@kickitout) April 16, 2019



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי