דיווח: קשיים במו"מ בין יונייטד לראשפורד בעקבות דרישותיו

מרקוס ראשפורד
מרקוס ראשפורד | Gettyimages

החלוץ הצעיר דורש 200 אלף ליש"ט לשבוע וגם הבטחה שהוא יישאר החלוץ הבכיר במועדון, בשלב זה המגעים תקועים. וגם: ב"דיילי מייל" פרסמו מי השחקנים שצפויים לעזוב בקיץ

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד מלקקת את הפצעים אחרי ההפסד לברצלונה 3:0 וכעת היא כבר עם הפנים לקיץ הקרוב, שבו צפויים הרבה זעזועים. ב"דיילי מייל" ניסו לחלק את הסגל לשלוש קבוצות: אלה שנשארים, אלה שעוזבים ואלה שעדיין מתנדנדים.

בחבורת הנשארים נמצאים דויד דה חאה, סרחיו רומרו, כריס סמולינג, לוק שואו, פול פוגבה, ג'סי לינגארד, רומלו לוקאקו, מרקוס ראשפורד ואנטוני מרסיאל, בעוד בחבורת העוזבים (תיאורטית בלבד כמובן): אריק באיי, פיל ג'ונס, מרכוס רוחו, אשלי יאנג, מתיו דרמיאן, חואן מאטה, אנדראס פריירה, פרד, אלכסיס סאנצ'ס, אנטוניו ולנסיה ואנדר הררה. חבורת המתנדנדים כוללת את סקוט מקטומיניי, ויקטור לינדולף, דיוגו דאלוט ונמניה מאטיץ'.

לגבי מרקוס ראשפורד, לפי "דיילי מייל" החלוץ שמבוקש גם בברצלונה דורש שכר שבועי של 200 אלף ליש"ט וכרגע המו"מ להארכת החוזה תקוע. ביונייטד טענו שמישהו מדליף ידיעות על ראשפורד בכוונה, כדי לקדם את האינטרסים שלו לקבל חוזה טוב יותר במועדון, והביעו מכך אכזבה. ראשפורד הוא השחקן האחרון שבמנצ'סטר יונייטד רוצים לאבד, לאור העובדה שגדל באקדמיה. עוד לפי הידיעה, ההתעניינות של ברצלונה בראשפורד אמיתית לחלוטין, אבל הם מודעים לכך שיהיה קשה מאוד לשים עליו את היד מאחר שחוזהו מסתיים ב-2020, אם כי ליונייטד יש אופציה להאריך את חוזהו בעונה נוספת.



ראשפורד. קשיים במו"מ להארכת חוזהו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי