סולשיאר: "מחכה למחנה האימונים, יהיו שם גם שחקנים חדשים"

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | AFP

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ערך מסיבת עיתונאים לקראת אברטון (ראשון, 15:30 בספורט1) ודיבר על העונה הבאה: "מרסיאל הוא אחד מהשחקנים ששוחחתי איתם, אי אפשר לברוח מאחריות אצלנו". הררה שב לאימונים

(גודל טקסט)
המשחק המרכזי של המחזור ה-35 בפרמיירליג ייערך כבר מחר (שבת, 14:30, ישיר בספורט1) כאשר מנצ'סטר סיטי שוב תארח את טוטנהאם, שלושה ימים לאחר ה-4:3 המטורף בליגת האלופות, אבל קבוצה נוספת שהודחה השבוע ברבע גמר המפעל היוקרתי ותשוב למאבקי הליגה היא מנצ'סטר יונייטד, שתתארח ביום ראשון אצל אברטון הנלחמת על מקום באירופה (15:30, ישיר בספורט1).


השדים האדומים הובסו השבוע 3:0 בקאמפ נואו ודווקא בברצלונה סיימה קבוצתו של אולה גונאר סולשיאר את מסעה באירופה, כך שהמאבק על מקום בין ארבע הראשונות בליגה הפך למטרתה האחרונה לעונה והחשובה מכל, כי אם יונייטד שכעת מדורגת שישית לא תעמוד במשימה, היא תמצא את עצמה מחוץ לליגת האלופות בעונה הבאה.


למרות שני ההפסדים לברצלונה, גם מול קבוצות מרכז טבלה ומטה בפרמיירליג השדים האדומים התקשו ורק במחזור האחרון ניצחו בקושי 1:2 את ווסטהאם הודות לפנדל מאוחר של פול פוגבה, ובסך הכל היא בליגה עם שני ניצחונות מארבעת המחזורים האחרונים. במסיבת העיתונאים לקראת הטופיז בראשון אמר סולשיאר, שיזכה לקבל בחזרה את אשלי יאנג שהיה מושעה נגד הפטישים: "הסגל חזר מברצלונה ללא פציעות, כולם בסדר גמור גם מבחינה מנטלית ואני חייב לומר שגם אנדר הררה שב לאימונים ונראה טוב. רק לגבי אנטוניו ולנסיה אנחנו לא בטוחים אם יהיה כשיר".


"It's great to have games to look forward to and the focus has changed straight away," Ole says. "Of course we spoke after the game [on Tuesday] but now we've got a fantastic week to look forward to." #MUFCpic.twitter.com/ZSsAtl5zok

— Manchester United (@ManUtd) April 19, 2019


סולשיאר גם אישר שאלכסיס סאנצ'ס ונמניה מאטיץ' צפויים לשחק נגד אברטון, אם לא לפתוח לפחות לעלות מהספסל, אבל הפתיע כשדיבר על אנטוני מרסיאל: "יש כמה שחקנים שנצטרך לעשות הערכות לגביהם, כי במנצ'סטר יונייטד אי אפשר להתחבא. אם אני מדבר על מרסיאל? שוחחתי עם מי שצריך ביחידות והוא אחד מהם. הוא שחקן שהאריך חוזה ויש לו כישרון עצום, הוא יודע שהקבוצה מאמינה בו".


בהמשך ישיר לכך אמר סולשיאר גם לקראת העונה הבאה: "אני כבר לא יכול לחכות למחנה האימונים בקיץ וכמובן שיהיו שם גם פנים חדשות, אבל אני לא יכול לחכות כדי לראות מי יחזור מוכן מהפגרה. אני לא יודע למה יש ביקורת על מדיניות הרכש, יש לנו סקאוטים בכל העולם שמחפשים כישרונות ונחתים את השחקנים שמתאימים למועדון".




מרסיאל. הוא לא יעזוב, אבל בהחלט צריך להתעורר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי