סולשיאר מוכן למכור את לוקאקו, אינטר מועמדת מובילה

אולה גונאר סולשיאר, רומולו לוקאקו
אולה גונאר סולשיאר, רומולו לוקאקו | Gettyimages

פחות משנתיים לאחר שנרכש ב-75 מיליון ליש"ט, במנצ'סטר יונייטד יסכימו לשחררו עבור המחיר הנכון ודווח שגם באיירן מינכן ופריז סן ז'רמן עשויות לפנות. אם קונטה ימונה למאמן, תתחזק האפשרות שהבלגי יעבור למילאנו

(גודל טקסט)

רצף הניצחונות האדיר של אולה גונאר סולשיאר נעצר, היכולת המזהירה שהציגו השדים האדומים במשחקים הראשונים של הנורבגי על הקווים אחרי פיטורי ז'וזה מוריניו ירדה גם כן וכעת מתחילים להיחשף השינויים שמתכנן מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, לאחר שקיבל בחודש שעבר חוזה מובטח לשלוש שנים.

על סמך דיווח הבוקר (שבת) ב"טלגרף", בין העוזבים עשוי להיות גם החלוץ הבלגי רומלו לוקאקו בן ה-25, שנרכש על ידי מוריניו ב-75 מיליון ליש"ט ב-2017 והעונה מתקשה לייצר מספרים, על אף שתחת סולשיאר נרשם שיפור משמעותי. נכון שהוא כבש 12 שערים ב-29 הופעות ליגה העונה, אבל כידוע איבד את מקומו בהרכב, חמישה שערים (כמעט מחצית משעריו) היו מינואר עד מארס 2019, מיד לאחר הגעת סולשיאר, וגם באלופות הוא מצא את הרשת רק פעמיים. 

סולשיאר נחוש לבצע שינויים הכרחיים על פיו בסגל הקבוצה ולוקאקו נמנה על רשימת השחקנים שעשויים לעזוב, אלא שבניגוד לאחרים הוא בסיטואציה שהוא יזכה לקבל את השחרור רק אם יתקבלו עבורו הצעות ראויות. לאחרונה דווח כי הוא מעורר עניין באיטליה ובדיווח הבוקר אף הוסיפו שאינטר מילאן, באיירן מינכן ופריז סן ז'רמן עשויות לנסות לצרפו.


סולשיאר. הבלגי השתפר תחתיו, אבל הוא מוכן לשחררו (AFP)

גם סוכנו של לוקאקו, פדריקו פסטורלו, לא הכחיש את האפשרות כשאמר לאחרונה בראיון טלוויזיוני כי עתידו של השחקן "פתוח לחלוטין". מי שמייצג את הבלגי גם אמר עליו כי מדובר ב"אדם שמאוד אוהב להכיר תרבויות חדשות וכדורגל אחר", אחרי שלוקאקו בעצמו אמר באוקטובר שהליגה האיטלקית מעניינת אותו. באנגליה אפילו מעריכים שאם אנטוניו קונטה ימונה למאמן אינטר, אין סיבה שאקס צ'לסי לא ינסה לצרף את השחקן – גם בשל העובדה שאת שניהם מייצג פסטורלו.

יתרה מכך, קונטה היה נחוש לצרף את רומלו לוקאקו בקיץ 2017, אלא שאז צ'לסי שלו ראתה את הבלגי בוחר במנצ'סטר יונייטד אליה עבר כאמור תמורת 75 מיליון ליש"ט, בעוד הבלוז הימרו על אלברו מוראטה שכבר נפרד. הבעיה של לוקאק אם ירצה לעזובו עשויה להיות דווקא שכרו המאוד הגבוה, 255 אלף ליש"ט לשבוע, כך שהוא יצטרך לקצץ גם אם תגיע הצעה לרכישתו. בסיטואציה זהה נמצא גם אלכסיס סאנצ'ס, שמרוויח 500 אלף ליש"ט.

בין העוזבים הצפויים, לפי הדיווח, נמצאים חואן מאטה שטרם החליט אם להאריך חוזה, אנטוניו ולנסיה, מתאו דרמיאן, מרקוס רוחו, אנדר הררה שמסתמן שיעבור לפריז סן ז'רמן בהעברה חופשית כי חוזהו מסתיים וגם עתידו של אריק באיי לוט בערפל.


לוקאקו שומר על החיוך גם כשחקן ספסל (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי