אמרי: "הכרטיס לאלופות עדיין בידינו. מוסטאפי? הוא עקבי"

אונאי אמרי
אונאי אמרי | Gettyimages

מאמן ארסנל לא התרגש מההפסד 3:2 לקריסטל פאלאס, שסיבך את הקבוצה במאבקי הצמרת: "לקחנו נקודות ברגעים מכריעים, אנחנו יכולים להמשיך לנצח". על הבלם שטעה ואיפשר לזאהה לכבוש: "יודע לשחק טוב מאוד כשצריך"

(גודל טקסט)

התקוות של ארסנל לסיים את העונה בין ארבע הגדולות ספגו אתמול (ראשון) מכה כואבת עם הפסד 3:2 מיותר נגד קריסטל פאלאס, שאומר שצ'לסי תוכל לעקוף אותה אם לא תפסיד היום לברנלי בסטמפורד ברידג' הערב (21:50, ספורט2). זה היה הפסד הבית הראשון של התותחנים בפרמיירליג מאז ה-2:0 למנצ'סטר סיטי במחזור הפתיחה, והוא גם קטע רצף של 10 ניצחונות בית רצופים בליגה שכמעט הביא לשיא מועדון.

עיקר הביקורת באנגליה מופנית כלפי שח'ורדן מוסטפאי, שבמצב של 1:1 העניק מתנה לווילפריד זאהה ואיפשר לו לכבוש את השער השני של פאלאס. הבלם הגרמני זכה לאחר המשחק לגיבוי מכיוון מאמנו אונאי אמרי, שאמר: "הוא יודע לשחק טוב מאוד כשצריך. אני מעדיף לדבר על העקביות שלו לאורך העונה".

"אנחנו עוזרים לכל שחקן להציג את היכולת הטובה שלו. מול שחקנים כמו זאהה וכריסטיאן בנטקה הוא היה יכול לסבול הרבה יותר. לאורך העונה אני חושב שהוא היה עקבי".

אמרי.
אמרי. "מול זאהה ובנטקה הוא היה יכול לסבול" (Gettyimages)

על ההפסד אמר אמרי: "זה מתסכל, זאת היתה הזדמנות ענקית אבל אנחנו יכולים להגיד שבהזדמנויות אחרות שהיו לנו לקחנו הרבה נקודות ברגעים מכריעים, כך שאנחנו עדיין בדרך להשיג את המטרות שלנו".

"המטרה הראשונה שלנו היא להגיע לליגת האלופות דרך הפרמיירליג או דרך הליגה האירופית", סיים אמרי, "ההפסד לא משנה את הכיוון שלנו. זה עדיין בידיים שלנו, אנחנו יכולים להמשיך לנצח ולהישאר בין ארבע הגדולות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי