סולשיאר: "קשה לחיות עם זה", ראשפורד: "זה לא עוד הפסד"

פול פוגבה
פול פוגבה | AFP

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ניצל את ה-2:0 בדרבי כדי להעביר מסר ברור לשחקניו: "אלה משחקים שעוזרים לי להבין את מי אני רוצה בקבוצה בעונה הבאה". רוי קין בביקורת נוקבת: "שחקני סיטי לא האמינו שזה יהיה כל כך קל"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד מסובכת כהוגן. שלושה ניצחונות בלבד בשבעת המשחקים האחרונים בפרמיירליג, ה-2:0 אמש היה הפסד שלישי ברציפות בבית לפפ גווארדיולה בליגה ובסך הכל לשדים האדומים ניצחון אחד משבעת הדרבים האחרונים באולד טראפורד, והמשמעות של כל זה היא שאולה גונאר סולשיאר ושחקניו נותרו במקום השישי עם 64 נקודות, במזלם עדיין במאבק על הכרטיס לאלופות לאור המעידות האחרונות מצ'לסי (67 נקודות) וארסנל החמישית (66 נקודות).

קשה לומר שההופעה של יונייטד בדרבי הייתה טובה, כי אם בחצי הראשון השדים האדומים עוד ניסו לעקוץ במתפרצות והגיעו למספר הזדמנויות, לכל הפחות חצאי מצבים, בחצי השני סיטי העבירה הילוך, בוודאי כשפרננדיניו נפצע וגווארדיולה ניצל זאת להכנסת לירוי סאנה שגם כבש, ודי בקלילות השיגה את ה-0:2 שהשיב אותה למקום הראשון.

סולשיאר ניצל את ההפסד כדי לחדד את המסר לשחקניו לקראת העונה הבאה: "אני לומד על השחקנים שלי יותר ויותר מכל משחק. אני חושב לטווח ארוך ואלה משחקים שעוזרים לך להבין מי נמצא באיזור הנוחות ומי יקריב את עצמו כדי שנעשה צעד קדימה. ככה אתה מבין מי אתה רוצה שימשיך איתך בעתיד. אפשר היה לראות היום את הרעב וכמה זה היה חשוב לשחקנים, אבל הם יצטרכו לעשות זאת בכל משחק. אני רוצה להיות בטוח שאחרי הפגרה בעונה הבאה יהיו לי את השחקנים הנכונים, עם האופי הנכון. כשאתה במנצ'סטר יונייטד הזרקורים מופנים אלייך ואתה צריך לדעת שאתה מגיע לעבוד בכל יום ונותן את המקסימום שלך, זו החובה".


סולשיאר. כבר מתכנן את העונה הבאה (AFP)

על המשחק הוסיף: "יש הבדל באיכויות, ברור – הם במקום הראשון בליגה. הם מציבים רף גבוה כבר כמה שנים ולנו כמובן קשה לחיות עם זה. כמובן שאנחנו רוצים להיות בין 4 הראשונות, אני ממש לא רוצה או מתכנן על ימי חמישי בערב (בליגה האירופית). אנחנו צריכים לתת את הכל כבר במשחק הבא ביום ראשון נגד צ'לסי. הפרמיירליג כל כך קשה שצריך להסתכל על דברים משחק אחרי משחק".

מי שהעביר ביקורת לא קלה בכלל על סולשיאר הוא שחקן העבר רוי קין, שטען: "אני משער ששחקני מנצ'סטר סיטי לא האמינו כמה קל זה יהיה. אם כך נראים שחקנים שנתנו את הכל, אז יונייטד בבעיה גדולה יותר משחשבתי".

מרקוס ראשפורד, שחקן בית של המועדון שהשלים אמש 90 דקות, הודה בסיום: "הפסדנו משחק שהוא יותר מעוד משחק בדרך. זה לא משחק שצריך להפסיד. תשכחו מארבע הראשונות ומליגת האלופות, אני מדבר על זה שנחזור להיות מנצ'סטר יונייטד ונשחק כמו שאנחנו יודעים. כאוהד מנצ'סטר יונייטד, זה הדבר הכי חשוב. אנחנו צריכים להיות אמיתיים אחד עם השני ולהודות שעלינו להשתפר".


ראשפורד, לינגארד והשדים אחרי הפסד נוסף. "צריך שנחזור להיות מנצ'סטר יונייטד" (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי