קלופ: "לרגע לא חשבנו על חצי הגמר נגד ברצלונה"

קלופ והנדרסון
קלופ והנדרסון | Gettyimages

המאמן הגרמני התמוגג מהניצחון של שחקניו על האדרספילד, ודחה את השמועות סביב הכוכב המצרי: "אני תמיד אומר לאנשים, לא להאמין לכל מה שהם קוראים". וגם: עדכון במצבו של פירמינו והצמד של מאנה

(גודל טקסט)
העונה המדהימה של ליברפול נמשכה אמש, כשהאדומים דרסו 0:5 את האדרספילד במסגרת המחזור ה-36 של הליגה האנגלית. המייטירדס השיגו ניצחון חשוב והבהירו למנצ'סטר סיטי שלמרות הניצחון בדרבי, הם יישארו במאבק האליפות עד הרגע האחרון של העונה.


אחרי המשחק, מאמן הקבוצה יורגן קלופ, חשף בפני העיתונאים שטרם התכונן לקרב האדיר נגד ברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות: "אתם תאמינו לי אם אספר לכם שלא הקדשתי אפילו שנייה לחשוב על ברצלונה?" אמר הגרמני לאחר המשחק.


"אנחנו נתחיל ממחר. יש לנו חמישה ימים עד למשחק, זה מספיק זמן לנוח, להתאמן ולהתאושש. כל כך הרבה קבוצות ניסו לנצח בקאמפ נואו ולא הצליחו. לא סביר שאנחנו נהיה אלה שנצליח, אבל זה אפשרי. תהיה לנו תכנית משחק, אבל כרגע עדיין לא התחלתי לעבוד עליה".


בינתיים בליגה האנגלית, הלחץ חזר למנצ'סטר סיטי שתפגוש ביום ראשון את ברנלי, ובאנפילד יתפללו לסנסציה נגד האלופה המכהנת עד תום העונה: "אני לא יודע אם ברנלי, לסטר או ברייטון יצליחו לעשות את זה. אני אפילו לא יכול לדעת מה אנחנו נעשה בניוקאסל, אבל בסוף היום מי שראוי לאליפות יזכה בה".






"אנחנו נהיה חייבים לעשות את העבודה שלנו. לנצח את המשחקים שנותרו ולראות מה יקרה, הדיבורים מובנים, אבל זה ממש לא מטריד אותנו. יש לנו כבר 91 נקודות בליגה העונה. זה מדהים. זאת עונה מיוחדת בשביל הבחורים, הם עמדו בכל משימה. ההופעה שלהם נגד האדרספילד הייתה מבריקה".


על הכוכב המצרי, מוחמד סלאח שכבש צמד נוסף אמש אמר קלופ: "מאזן השערים של סלאח מדהים. זאת עונה כל כך חשובה עבורו. אחרי שבעונה הקודמת כמעט כל בעיטה לשער שלו נעצרה ברשת, לשמוע ביקורות מכולם ולשמור על הרמה הזאת, זה הישג הרבה יותר גדולה מלהבקיע 40 גולים. הוא הצליח לשמור על היכולת שלו מהעונה שעברה ותודה לאל, גם שחקנים אחרים הצליחו ובגלל זה אנחנו נראים ככה". 


המאמן התייחס גם לשמועות על העזיבה של המצרי בקיץ: "אני תמיד אומר לאנשים, להאמין רק ל-3% ממה שהם קוראים ברשתות החברתיות. לא היה לי ולסלאח שום ויכוח אחרי המשחק נגד צ'לסי, ורוברטו פירמינו לא סיים את העונה. יש לו קרע קטן, אבל קוראים לו בובי פירמינו ולכן אני מאמין שהוא יהיה כשיר לברצלונה".





"אני לא בטוח ב-100%, הוא לא רחוק מהחלמה וגם לא קרוב, אבל הוא מכונה אז נראה מה יקרה. בכל מקרה, לא ניקח שום סיכונים. אני שמח שהראינו יכולת כזאת גם בלעדיו".


קלופ גם החמיא לסאדיו מאנה, שכבש צמד בנגיחות נגד האדרספילד: "השנה ראינו שהוא בקלות יכול לשחק כחלוץ 9. אתם רואים את היכולת שלו באוויר. אני חושב שאף אחד לא קפץ כל כך גבוה מאז מייקל ג'ורדן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי