פוצ'טינו: "הגענו עייפים ומתוחים". וגם: נוריץ' חגגה העפלה

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | Gettyimages

מאמן טוטנהאם תירץ את ה-1:0 לווסטהאם, הראשון באצטדיון החדש: "הם היו ערניים וניצלו את חוסר הריכוז שלנו, יש לנו עוד מפעל במקביל". באנגליה החמיאו ל"קנריות", שחזרו לפרמיירליג אחרי שלוש שנים: "מסע מפואר"

קבוצות: ווסטהאם נוריץ'
(גודל טקסט)
הרבה קרה בכדורגל האנגלי אתמול (שבת). טוטנהאם הפסידה לראשונה באצטדיון החדש, קרדיף התקרבה לירידה, סאות'המפטון שרדה בדרמה ענקית ורק ברייטון המישכה לאכזב, אם כי סוף סוף מצאה את השער. אבל הסיפור הגדול מגיע דווקא מכיוון הצ'מפיונשיפ, שם נוריץ' הבטיחה את העפלתה לליגה הבכירה אחרי היעדרות של שלוש עונות.


"הקנריות" ניצחו בבית 1:2 את בלקבורן ופתחו פער של תשע נקודות מהמקום השלישי, פער שהבטיח דה פקטו כי את העונה הבאה הם ישחקו בפרמיירליג. השחקנים, כמובן, חגגו את ההישג בריקודים בחדר ההלבשה וגם לא מעט אוכל. התקשורת האנגלית החמיאה לנוריץ' על ההישג, עם כותרות כמו "Farke-ing Brilliant" של הדיילי מייל במשחק מילים על מאמן הקבוצה דניאל פארקה. ב"סאן" כינו את מסע החזרה של הקבוצה "מפואר" וכתבו: "ההעפלה היא פרס גדול עבור המאמן הגרמני, שקיבל גיבוי מההנהלה למרות יחס האוהדים כלפיו בתחילת העונה".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WAAAAAAHOOOOOOO!!!!!!!

A post shared by Norwich City FC (@norwichcityfc) on



בחזרה לפרמיירליג: בטוטנהאם מבכים את ההפסד 1:0 לווסטהאם, שפתח מחדש את המאבק על שני הכרטיסים לליגת האלופות: ארסנל, צ'לסי ויונייטד יוכלו להתקרב לתרנגולים בטבלה ולהפוך את שני המחזורים האחרונים לצמודים במיוחד. הבלוז יארחו את השדים האדומים הערב (18:15, שידור ישיר בספורט2) וניצחון של סארי ושחקניו ישווה את הנקודות בין טוטנהאם לצ'לסי.


המאמן מאוריסיו פוצ'טינו ניסה להסביר את ההפסד: "כשאנחנו מגיעים מתוחים ועייפים, זאת המציאות. כשהגענו למשחקים אחרים עם אנרגיה, היינו ממוקדים. המתח והעייפות הכריעו. קשה לנצח בפרמיירליג, במיוחד כשאתה משחק במקביל בעוד מפעל. הם היו רעננים, ושיחקו יותר טוב. ניצלו את העייפות שלנו".


ולא רק הצמרת בוערת. ארבע נקודות מפרידות בין קרדיף שבמקום ה-18 לברייטון שבמקום ה-17, ואחת מהן תהיה זו שתיפרד מהליגה הבכירה בעוד שבועיים. השחפים עלו למשחק הביתי נגד ניוקאסל בידיעה שניצחון יסגור את הסיפור ויבטיח להם עונה נוספת בחבורה המכובדת, אבל כמו בכל המשחקים האחרונים שפוט לא הצליחו ליצור מצבי הבקעה. רק בדקה ה-75, ואחרי שניוקאסל כבר עלו ליתרון, הצליח פסקל גרוס לעצור בצורת של 735 דקות (!) ללא שחר זכות לברייטון והציל אותה ממבוכה נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי