כיאל: "הרגשתי את הרגל אחרי 10 דקות, מקווה שהמצב לא רע"

בירם כיאל
בירם כיאל | Gettyimages

הישראלי שנפצע במשחק נגד ניוקאסל, עלול להיעדר מצמד המפגשים המכריעים נגד ארסנל ומנצ'סטר סיטי. "הייתי בטוח שמדובר בעייפות", אמר מאמנו כריס יוטון. הקשר הוסיף: "במשך זמן רב אנחנו לא משחקים טוב"

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)

בירם כיאל שפתח במשחק הליגה האחרון של ברייטון שהסתיים בתיקו 1:1 ניוקאסל, נפצע בשריר הירך האחורי והוחלף בדקה ה-47, דבר שעלול לסיים את עונתו של הישראלי ואף את דרכו בפרמיירליג. לקבוצתו של הקשר נשארו שמח משחקים קשים במיוחד נגד ארסנל בבית ומנצ'סטר סיטי בחוץ כאשר הם נאבקים על מיקומם בליגה.

כיאל התראיין בתקשורת האנגלית וחשף: "הרגשתי את הרגל שלי כבר בעשר הדקות הראשונות, רציתי להמשיך, אבל הבנתי שהמצב הולך ומחמיר. קיבלתי טיפול אחרי 45 דקות, אבל הם אמרו לי שאני לא צריך לחשוש. אני מקווה שהמצב לא רע".

מאמנו כריס יוטון אמר: "היינו בטוחים שמדובר רק בעייפות, ואם הייתי מקבל עדכון שמדובר במשהו חמור יותר הייתי מבצע חילוף בזמן. אני מקווה שיהיה בסדר".


דואג למצבו של בירם כיאל. כריס יוטון (Gettyimages)

הישראלי שחזר להרכב לראשונה בחודש נובמבר ניתח את העונה המאכזבת של השחפים עד כה: "במשך זמן רב לא שיחקנו טוב. במשחק נגד ניוקאסל הייתי גם אחד מאותם שחקנים. כקבוצה אנחנו צריכים לכעוס על עצמינו, אנחנו צריכים ללחוץ יותר ולא לאפשר לקבוצה השנייה להתמסר בפשטות כזאת, ואם אתה מאפשר את זה יהיה לך ערב קשה".

כאמור ברייטון עדיין מסובכת בתחתית כאשר היא מובילה בארבע נקודות על קרדיף סיטי, נקודה אחת תספיק לשחפים כדי להישאר בפרמיירליג עונה נוספת, אך לאור המשחקים האחרונים יהיה קשה לראות את הקבוצה מחלצת נקודות נגד מנצ'סטר סיטי וארסנל שנמצאות במאבקים משלהן.


ברייטון מקווה לסיים את העונה בחיוך (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי