מחליפו של דה חאה? דיווח: מנצ'סטר יונייטד מעוניינת באובלק

יאן אובלק
יאן אובלק | Gettyimages

לאור היכולת המאכזבת של הספרדי במחזורים האחרונים, השדים האדומים שוקלים להחתים את שוערה הסלובני של אתלטיקו מדריד, תמורת תשלום סעיף השחרור שעומד על כ-120 מיליון יורו, שיא כל הזמנים לשוער

(גודל טקסט)

אין ספק שאת העונה האחרונה, שוערה של מנצ'סטר יונייטד היה רוצה לשכוח. הספרדי בן ה-28 שכזכור הגיע גם מאתלטיקו מדריד אי שם בשנת 2011 סובל מירידה ביכולת. כבר במונדיאל האחרון ברוסיה, דה חאה ספג ביקורות קשות על היכולת שהציג, מה שהשליך גם על העונה האחרונה שלו במדי השדים האדומים.

גם עיניהם של הנהלת יונייטד רואים כי השוער שעד לא מזמן נחשב לטוב בעולם, סובל מירידה חריפה ביכולת שגרמה ללא מעט איבוד נקודות חשובות במאבק הקבוצה על מקום המוביל לליגת האלופות.

מיד לאחר סיום המשחק בין יונייטד לצ'לסי, אוהדי הקבוצה הפנו את החצים והביקורות לאשם העיקרי מבחינתם באיבוד הנקודות החשובות, וזהו דויד דה חאה. למרות שסולשיאר גיבה את הספרדי מיד לאחר המשחק, היום (שני) החלו השמועות כי במועדון בשוקלים להחליף את השוער הראשון של יונייטד בסולבני מאתלטיקו מדריד, יאן אובלק.


האם אנחנו צופים בהופעותיו האחרונות של דה חאה במדי יונייטד? ימים יגידו (Gettyimages)

אובלק בניגוד דה חאה, חווה עונה מעולה מבחינתו. השוער לא מפסיק לקבל שבחים על הופעותיו בשערה של אתלטיקו, ויש לא מעט המחשיבים אותו כטוב בעולם. הסלובני שהגיע לבירת ספרד לאחר האליפות ההיא ב-2014 יכול להפוך בקיץ לשוער היקר ביותר בהיסטוריה ואחד השחקנים היקרים בעולם אם יונייטד תשלם את סעיף השחרור שלו העומד על כ-120 מיליון יורו. לפי דיווחים באתר ESPN כבר החלו גישושים לגבי מעבר אפשרי של השוער ולקבל את האפודה הראשונה במקומו של דה חאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי