סלאח צפוי להיות כשיר לברצלונה. קלופ: "כמו סיפור מהאגדות"

דיבוק אוריגי
דיבוק אוריגי | Gettyimages

אחרי ה-2:3 הגדול בניוקאסל, מנג'ר ליברפול החמיא לשחקניו: "ניצחון של אופי, הם הראו תשוקה וכמה אהבה יש בהם". המצרי שנפגע בראשו יצא לבדו מהאצטדיון וצפוי לשחק בגומלין חצי גמר האלופות, אך פירמינו ייעדר

(גודל טקסט)
ערב מטורף עבר על ליברפול אתמול (שבת). המפגשים שלה מול ניוקאסל תמיד יוקרתיים, דרמטיים ופעמים רבות בסנט. ג'יימסס פארק גם מסתיים במעידה של המייטירדס, אבל אמש היא נהנתה משער מאוחר של דיבוק אוריגי כדי לנצח 2:3 גדול, לשוב לפחות עד היום אחר הצהריים לפסגה ובמקום להניף דגל לבן, היא שוב תתפלל למעידה של מנצ'סטר סיטי שאולי בדרך נס תוביל אותה לאליפות ראשונה מזה 29 שנה.


מעבר לשלוש הנקודות היקרות, בליברפול דואגים למוחמד סלאח, הכוכב המצרי שנפצע בראשו בשלהי המחצית השנייה. הכתבים שמסקרים את ליברפול בממלכה דיווחו במהלך הלילה כי סלאח, למרות התמונות לא קלות בהם חזינו כשירד על אלונקה מכר הדשא, לא הובהל לבית חולים סמוך, אלא טופל על ידי הצוות של ליברפול בחדר ההלבשה ובמועדון מעריכים שהפגיעה לא חמורה כפי שנראה היה והוא אף נצפה עוזב את האצטדיון לבדו. עם זאת, הוא בספק למשחק נגד ברצלונה ביום שלישי בחצי גמר ליגת האלופות (3:0 במשחק הראשון) עד אשר יתקבלו תוצאות בדיקות שיעבור.



המנג'ר יורגן קלופ אמר בסיום על מצבו של סלאח: "הרופא אמר לי להוציא אותו וכמובן שכיבדתי את בקשתו. מו צפה במשחק מחדר ההלבשה וכשהגענו לשם הוא ישב ונראה בסדר, אבל כמובן שעלינו לחכות ולראות מה מצבו. הוא קיבל מכה חזקה באירוע", הבהיר גם לקראת המשחק מול ברצלונה ואף חשף כי פירמינו לא יהיה כשיר למפגש: "הוא לא יהיה מוכן למשחק נגד ברצלונה. לגבי מחזור הסיום? נחכה ונראה".


על המשחק המטורף אמר קלופ: "יש הרבה מה להגיד אחרי משחק כזה ואני יכול לדבר איתכם על כדורגל, אבל אפשר גם לדבר על אהבה טהורה של השחקנים, שהראו המון תשוקה ורצון לנצח. זה היה מדהים. זה היה ניצחון של אופי. ניוקאסל נתנה משחק מדהים ובוודאי ציפו מאיתנו להילחץ, אבל הבחורים הגיבו היטב. זה היה משחק קשה מהמון סיבות, אבל הייתי זקוק לתגובה מהשחקנים והם עשו זאת. לא ראיתי דברים שהדאיגו אותי, אבל זה לא טוב שספגנו. להגיע ממשחק בו רצנו כל כך הרבה בברצלונה לניוקאסל ולנצח ככה, אהבתי מאוד את מה שראיתי. הגיע לנו לנצח. מה אני יכול להגיד? זה כמו סיפור מהאגדות".



אוריגי חוגג את שער הניצחון הדרמטי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי