קייהיל: "סארי? אני לא יכול לכבד מאמן שלא מכבד אותי"

גארי קייהיל
גארי קייהיל | Gettyimages

הבלם שיעזוב את צ'לסי בתום העונה לאחר שבע שנים, יצא למתקפה נגד מאמנו, זה שאחראי לכך שלזכותו רק שבע הופעות בכל המסגרות: "זכיתי עם המועדון בכל תואר אפשרי, אבל הוא לא הסביר לי למה אני לא משחק"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

גארי קייהיל יעזוב את צ'לסי בחודש הבא, כשתסתיים העונה, זה לא סוד. הבלם בן ה-33, שהגיע לצ'לסי לפני כמעט שבע שנים וזכה איתה כמעט בכל תואר אפשרי – שתי אליפויות, בליגת האלופות, בליגה האירופית, בגביע ובגביע הליגה האנגלי – יעזוב כעת ללא תמורה לאור סיום חוזהו, בתום עונה במהלכה רשם 561 דקות בלבד בכל המסגרות, מהן 21 בפרמיירליג כמחליף אי שם בחודש ספטמבר 2018 במשחק חוץ נגד ווסטהאם שהסתיים ב-0:0.

יתרה מכך, קייהיל היה קפטן הקבוצה גם בעונה שעברה תחת אנטוניו קונטה, אבל כל זאת לא עזר לו כדי להיכלל בתכניות של המאמן שהגיע בקיץ, מאוריציו סארי שכאמור העניק לו דקות מועטות ורק במפעלים בהם שיחקו הרכבים משניים. היום (ראשון), רגע לפני שהקבוצה תארח את ווטפורד (16:00, ישיר בספורט1), החליט הבלם לשבור שתיקה ויצא במתקפה נגד מאמנו.

"אני בסיטואציה נוראית, הוא אמר ל"טלגרף", "פשוט אמחק את כל העונה הזו מהראש כשאעזוב, כך שהזיכרון האחרון שלי מצ'לסי יהיה גמר הגביע בשנה שעברה. הייתי שחקן הרכב על בסיס קבוע במשך שש שנים, זכיתי בכל התארים עם צ'לסי וקשה לומר שציפיתי לראות את עצמי יושב ביציע. אני יודע איך המועדון הזה מתנהל, אני בכל זאת מכיר את כל השחקנים ואנשי המועדון, ובכל זאת זה קרה".

כשנשאל קייהיל אם הוא יכול להבין מדוע זה קרה, הוא לא חסך במילים: "אם אתה לא משתף שחקן פעם, פעמיים או שלוש, אתה לא צריך להסביר לו למה. אבל אם זה כבר מגיע לעשרה משחקים, אז מגיע הסבר לשחקן. המאמן לא עשה את זה איתי וזה לא בסדר. קשה לי לכבד בן אדם שלא מכבד את מה שעשו כאן במועדון שחקנים בשנים עברו".


קייהיל מול ברייטון עוד ב-2017 (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי