קומפני: "אנשים צעקו לי לא לבעוט". פפ: "מזל שהוא לא הקשיב לי"

פפ גווארדיולה, וינסנט קומפני
פפ גווארדיולה, וינסנט קומפני | Gettyimages

סיטי רחוקה 90 דקות מאליפות אחרי שהבלם כבש את שערו הראשון אי פעם באנגליה מחוץ לרחבה וסידר 0:1 על לסטר: "כמות הגולים לא חשובה, אלא הטיימינג". המנג'ר החמיא: "תרם לעיצוב המועדון". וגם: המספרים המופרעים

(גודל טקסט)
על כמה מטורפת וגדולה העונה הנוכחית באנגליה תעיד העובדה שסיטי גברה אתמול (שני) 0:1 על לסטר ורשמה את הניצחון ה-13 שלה ברציפות בליגה, רצף שהושג רק ארבע פעמים בתולדות הפרמיירליג – פעמיים על ידי הקבוצה בתכלת ממנצ'סטר.




למרות המאזן המדהים, החבורה של פפ עדיין לא הוכתרה כאשר ליברפול שחווה עונה מופלאה בעצמה נושפת בעורפה, אך ניצחון במחזור הסיום (ראשון ב-17:00 נגד בריטון, שידור ישיר בספורט1) יעניק לגווארדיולה את האליפות בפעם השנייה ברציפות.


את שער הניצחון הבקיע הקפטן הוותיק וינסנט קומפני ששלח טיל אדיר לחיבורים בדקה ה-70 והבקיע את שערו הראשון באנגליה בבעיטה מחוץ לרחבה בתזמון מושלם. הגול של הבלם היה ה-100 של מנצ'סטר סיטי העונה בכל המסגרות באצטדיון הביתי.


בעקבות הניצחון עלתה סיטי ל-95 נקודות, המאזן השלישי בטיבו אי פעם בתולדות הפרמיירליג כאשר באופן מדהים במקום הרביעי נמצאת ליברפול של העונה שהשיגה 94 נקודות. אם שתיהן ינצחו במחזור הסיום, הן ידורגו במקומות השני והשלישי בהתאמה בצבירת נקודות מאז הוקמה הליגה.




היסטוריה נוספת נרשמה כאשר אדרסון שמר על רשת נקייה בפעם ה-20, יותר מכל שוער אחר בתולדות מנצ'סטר סיטי בעונה אחת. מי שהיה יכול להרוס לברזילאי את ההישג הוא קלצ'י איהנאצ'ו מלסטר, אולם הוא החמיץ ברשלנות מעמדה מצוינת בדקה ה-87 והותיר את אוהדי ליברפול מאוכזבים.


"חשבתי שקומפני לא צריך לבעוט", הודה בסיום המנג'ר פפ גווארדיולה והחמיא לקפטן שלו: "וינסנט שחקן חכם, הוא לא הקשיב לי והבקיע שער יוצא מן הכלל. הוא כאן במנצ'סטר סיטי כבר יותר מעשור, הוא ושחקני הדור הקודם הם שבנו ועיצבו את פניו של המועדון". על עתידו של הבלם: "אנחנו עוד לא יודעים מה יהיה, שוחחנו עם הסוכן שלו על כך ואנחנו נדבר פעם נוספת כשהעונה תסתיים".


על משחק החוץ בברייטון במחזור הסיום: "עדיין לא זכינו בשום דבר, אנחנו עומדים בפני 90 דקות לא פשוטות ביום ראשון והולך להיות קשה בדיוק כמו שהיה הערב. זה תלוי בנו, ניצחון ואנחנו אלופים, אני מקווה שנציג כדורגל טוב שיעניק לנו את התואר בפעם השנייה ברציפות".

וינסנט קומפני המאושר: "שמעתי ברקע כל מיני אנשים שאמרו 'אל תבעט', זה הרגיז אותי. מה שחשוב זה לא כמה גולים יש לך בקריירה, אלא באיזה טיימינג אתה כובש אותם". הבלם החמיא לשוער לסטר: "שמייכל רשם כמה הצלות מטורפות, אבל אני היחיד שהצליח להכניע אותו ואני מאושר מכך. אמרתי לסובבים אותי שאני אבקיע שער מרחוק. כשאתה חלק ממנצ'סטר סיטי אתה תמיד מאמין שיש לך את האפשרות לנצח, אבל עדיין מצפה לנו ביום ראשון גמר אחרון מול בבריטון ונצטרך להיות במיטבנו על מנת לזכות באליפות".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי