מנצ'סטר יונייטד מתקרבת לרכישת ברונו פרננדס מספורטינג

ברונו פרננדס
ברונו פרננדס | AFP

על פי דיווחים באנגליה, הקשר שכבש 31 שערים העונה בקבוצה הפורטוגלית נמצא על הכוונת של פפ בנוסף לזו של סולשיאר, אך מאמן סיטי יעדיף את רודרי מאתלטיקו ובאולד טראפורד יוכלו להציע לליסבון 50 מ' יורו תמורתו

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד יודעת שהיא תצטרך להתחזק בקיץ, אם ברצונה לחזור למאבקי האליפות. אחרי הכישלון בהעפלה לליגת האלופות, סולשיאר סימן מספר מועמדים לחזק את שורותיו ואחד מהם הוא ברונו פרננדס, הקשר בן ה-24 של ספורטינג ליסבון.

גם מנצ'סטר סיטי הראתה התעניינות בפרננדס, שכבש 31 שערים העונה במדי ספורטינג. פפ גווארדיולה כבר אמר בעבר שהוא רוצה להציב יורש לפרננדיניו במרכז המגרש ולהביא שחקן שיחזק את העמדה בשנים שלפני פרישתו של הברזילאי. אבל על פי "סאן" האנגלי, גווארדיולה הפנה את תשומת ליבו לכיוון רודריגו הרננדס מאתלטיקו מדריד והציב אותו בראש רשימת המטרות שלו לקיץ.

משמעות הדבר היא שליונייטד יש מתחרה אחת פחות על פרננדס, וסושליאר צפוי לפנות לספורטינג עם פתיחת חלון ההעברות. השדים האדומים יאבדו את אנדר הררה, שמסיים חוזה בקיץ ויעבור כשחקן חופשי לפריז סן ז'רמן, והפורטוגלי הפך לאחת המטרות הנחשקות שלהם. פרננדס מחזיק בחוזה עד 2023 בקבוצתו, וסעיף השחרור שלו עומד על 86 מיליון יורו, אך במנצ'סטר מאמינים כי אם לא תהיה להם תחרות נוספת עליו יוכלו להוריד את המחיר ל-50 מיליון.

ברונו פרננדס. כבש 31 שערים העונה (AFP)
ברונו פרננדס. כבש 31 שערים העונה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי