ועדת חקירה של אופ"א תבחן האם להרחיק את סיטי מליגת האלופות

מנצ'סטר סיטי
מנצ'סטר סיטי | Gettyimages

לאור החשדות כי המועדון האנגלי, שעדיין חוגג אליפות דרמטית, עבר על חוקי הפייר פפליי הפיינסי, ייתכן שפפ ושחקניו לא יוכלו להשתתף בצ'מפיונס בעונה הבאה. המרוויחות: ארסנל או מנצ'סטר יונייטד

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי עדיין באופוריית האליפות, אחרי עונה קשה ומותחת בפרמיירליג, אבל פפ צריך לשים לב: הקבוצה עשויה לא להשתתף בליגת האלופות בעונה הבאה. באנגליה מדווחים היום (שלישי) כי אופ"א תקים ועדת חקירה במטרה לבחון האם התכולים עברו על חוקי הפייר פליי הפיננסי במהלך חלון ההעברות בקיץ האחרון.

כבר בדצמבר פורסם כי הארגון מתכוון להעניש את סיטי בחומרה, ובניגוד למועדונים אחרים לא יוטל קנס כספי על בעלי הקבוצה. כעת בוחנת וועדה מיוחדת את כל החשדות בנושא ההתנהלות הכספית של הקבוצה בשנים האחרונות ואם אכן יתברר כי נעשו דברים שלא על פי החוק העונש יהיה הרחקה לעונה אחת מהמפעל היוקרתי.

מי שיכולות להרוויח להדבר הן הארסנל ומנצ'סטר יונייטד. התותחנים סיימו במקום החמישי בליגה ואם אכן סיטי תקבל את העונש הקשה, הם יתפסו את מקומה בתור. הקבוצה של סולשיאר, בינתיים, תקווה להרחקה של סיטי ולזכייה שלך ארסנל בליגה האירופית – דבר שיעניק לה כרטיס אוטומטי לצ'מפיונס – יהיו אלה השדים האדומים שישחקו במפעל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי