צ'לסי מתגייסת למאבק באנטישמיות בארצות הברית

בוז'י הרצוג מרצה בפני שחקני צ'לסי
בוז'י הרצוג מרצה בפני שחקני צ'לסי | הסוכנות היהודית

יו"ר הסוכנות היהודית יצחק הרצוג, העביר הרצאה נגד אנטישמיות לכוכבי הבלוז כחלק ממסע המשחק בבוסטון: "המסר שאתם מביאים אתכם למיליוני אוהדים צעירים הוא מסר נגד שנאה, אתם מהווים דוגמה אישית לכל העולם"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

קבוצת הכדורגל האנגלית צ'לסי הגיעה אמש (שלישי) לבוסטון בארה"ב לקיים משחק ראווה נגד קבוצת הכדורגל האמריקאית ניו אינגלנד רבולושן בסימן מאבק באנטישמיות.

בערב לפני המשחק שיתקיים היום נפגשו שחקני ומאמני שתי הקבוצות ביחד עם בעלי הקבוצות, רוברט קראפט ורומן אברומביץ' ביחד עם מנהיגים יהודים ביניהם, יו"ר הסוכנות היהודית יצחק הרצוג שהעביר לשחקנים הרצאה על האנטישמיות הגוברת ותפקידם כמפורסמים במאבק.


אדן הזאר עם בוז'י הרצוג (הסוכנות היהודית)

יו"ר הסוכנות היהודית, יצחק הרצוג, שהתבקש לשאת דברים בפני השחקנים והמאמנים אמר: "העובדה שאתם פה תשפיע על המוני צעירים ברחבי העולם והמסר שאתם מביאים אתכם למשחק הראווה הוא מסר נגד השנאה. לצערי יש רוע באנושות ועלינו לדעת למגר את הרוע ולפגוע בו בעוצמה ואת זה עושים אנשים אמיצים. אתם מהווים דוגמה אישית לאנשים ברחבי העולם ועל כך אני רוצה להודות לכם".

קבוצת הפאר האנגלית מובילה במשך מספר שנים קמפיינים שונים ביבשת הבריטית כנגד אנטישמיות ברחבי העולם והגעתה לארה"ב היא כחלק משיתוף פעולה חדש עם קבוצת הכדורגל האמריקאית במטרה להרחיב את הקמפיין ליבשות נוספות.
 


יושב ראש הסוכנות היהודית יצחק הרצוג עם ג'אנפרנקו זולה (הסוכנות היהודית)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי