העברות: מילינקוביץ'-סאביץ' סיכם ביובה, אינטר רוצה את לוקאקו

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | AFP

באיטליה טוענים שהסרבי הגיע להסכמות עם ראשי האלופה, שמנסה לסגור את העסקה מול לאציו. הבלגי מבוקש על ידי הנראזורי, יונייטד דורשת כ-75 מיליון יורו תמורתו ובמקביל מנסה לצרף את ראקיטיץ' מברצלונה

(גודל טקסט)
רשמי
* שוערה השני של צ'לסי ווילי קבאז'רו האריך את חוזהו בקבוצה הלונדונית עד 2020.





שמועות

*באיטליה טוענים שסרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' סיכם את תנאיו ביובנטוס, שעדיין לא הגיעה להבנות מול לאציו לגבי הסכום אותו תשלם עבור הקשר הסרבי.


* באנגליה מפרסמים שאינטר רוצה לצרף את רומולו לואקאו, עליו מנצ'סטר יונייטד דורשת כ-75 מיליון יורו. בדיווח נכתב שראשי המועדונים צפויים להיפגש באיטליה בימים הקרובים.


* מי שעשוי להצטרף למנצ'סטר יונייטד הוא איבן ראקיטיץ', לו מייעדים השדים האדומים את המשבצת של אנדר הררה שעזב. השדים האדומים יציעו לברצלונה 48 מיליון יורו עבור הקשר. הקרואטי עצמו היה די ברור בראיון בספרד: "אני רוצה להישאר בברצלונה ולזכות איתה שוב בליגת האלופות, אני לא יודע למה מקשרים אותי לאינטר או קבוצות אחרות", אך ספק אם זו סופה של הסאגה.



על הכוונה של השדים האדומים. ראקיטיץ' (Gettyimages)


* באיירן מינכן מתכננת להחתים את מקס קרוסה (32), שהבקיע 11 שערים העונה במדי ורדר ברמן, סיים את חוזהו במועדון וצפוי לשמש כגיבוי לרוברט לבנדובסקי. 


* פריז סן ז'רמן ממשיכה בחיפושים אחר שוער בכיר לעונה הבאה, וב"סאן" האנגלי דווח ששמו של דויד דה חאה ממנצ'סטר יונייטד שוב עלה. אלופת צרפת תהיה מוכנה לעמוד בדרישות הכספיות של השוער הספרדי שמסיים את חוזהו ב-2020. 

* בעיתון האיטלקי "טוטספורט" דווח כי כוכבה העולה של רומא, ניקולו זאניולו שפרץ בעונה האחרונה לתודעה במדי הג'ילארוסי, צפוי לעבור ליובנטוס בקיץ הקרוב. האיטלקי בן ה-19 שהגיע מאינטר תמורת ארבעה מיליון אירו בלבד, מוזכר גם כמעבר אפשרי לאנגליה, כששמה של טוטנהאם עלה כמועמדת להחתימו. 


* בקוריירה דלו ספורט מדווח שמלך שערי הסריה A פאביו קוואליארלה נמצא על הכוונת של נשיא נאפולי אאורליו דה לאורנטיס, כמועמד להצטרפות בקיץ.  קוואליארלה חגג בינואר האחרון 36, ולמרות גילו, הוא אחד החלוצים הפוריים ביותר בליגה. האיטלקי ששיחק בנאפולי בעונת 2009/10, יחזור לקדנציה שנייה בקבוצה אם העברה אכן תבוצע.



יחזור לנאפולי? פאביו קוואליארלה (AFPׂׂ) 


* מנצ'סטר יונייטד תחפש מטרה אחרת לחיזוק החולייה ההתקפית שלה, לאחר שוויתרה על האפשרות להחתים את שחקנה של דורטמונד, ג'יידון סאנצ'ו. הקיצוני האנגלי בן ה-19, תוצר האקדמיה של מנצ'סטר סיטי, היה על הכוונת של השדים האדומים הרבה זמן, עוד לפני הכניסה של סולשיאר לתפקיד המנג'ר, אך במועדון הבינו שעל מנת לפתות את ראשי הקבוצה הגרמנית הם יצטרכו להציע כ-90 מיליון יורו ומעלה, סכום מוגזם בעיני הנהלת יונייטד עבור שחקן ששיחק שתי עונות בלבד בבוגרים, כך דווח ב-ESPN.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי