דיווח: מידלסברו ראיינה את סלבישה יוקאנוביץ' לתפקיד המאמן

סלבישה יוקאנוביץ'
סלבישה יוקאנוביץ' | Gettyimages

הסרבי, שלא אימן מאז שפוטר מפולהאם בנובמבר האחרון, נמצא ברשימת המועמדים של הקבוצה מהצ'מפיונשיפ, שסיימה את העונה במקום השביעי המאכזב ופספסה את הפלייאוף

קבוצות: פולהאם
(גודל טקסט)

אחרי האכזבה בעקבות סיום העונה במקום השביעי ואי ההעפלה לפלייאוף העלייה לפרמיירליג, מידלסברו מחפשת מחליף לטוני פוליס, שעשוי לפנות את עמדת המאמן עם סיום חוזהו לאחר 18 חודשים בתפקיד.

אחד המועמדים למשרה הוא אקס מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ', כך על פי דיווח ב'סקיי ספורטס'. יוקאנוביץ' העלה את פולהאם לליגה הראשונה ב-2018, אך לאחר השקעה גדולה בבניית הסגל לעונה שזה עתה הסתיימה, הקבוצה מלונדון אכזבה והסרבי פוטר בחודש נובמבר, כאשר באותו זמן פולהאם ניצבה מתחת לקו האדום. מאז הסרבי לא אימן אף קבוצה.

בעונת 2014/15 הוא רשם את עלייתו הראשונה לפרמיירליג, אז כמאמן ווטפורד, אך לא קיבל את הקרדיט להמשיך ובעונה שלאחר מכן נחת בארץ והוביל את מכבי תל אביב לשלב הבתים של ליגת האלופות בפעם השנייה בתולדותיה. מאוחר יותר באותה עונה, הוא נטש את הצהובים לטובת פולהאם, בה אימן כאמור עד לפני כחצי שנה.

בנוסף, מידלסברו בוחנת גם את אופציית ג'ונתן וודגייט. מועמד אחר שהביע חוסר עניין בתפקיד הוא אייטור קראנקה הספרדי, שאימן את בורו בעבר ועזב במרץ 2017. קראנקה הצהיר בשבוע שעבר כי הוא לא מעוניין לחזור למועדון מתוך כבוד לפוליס, המאמן היוצא. אגב, גם במקרה שיוקאנוביץ' לא יוחתם על ידי מידלסברו, הוא עשוי להשיג משרת אימון בצ'מפיונשיפ, שכן על פי דיווחים בממלכה שמו נקשר גם לווסט ברומיץ'.

יוקאנוביץ' חוגג עליית ליגה עם פולהאם. (gettyimages)
יוקאנוביץ' חוגג עליית ליגה עם פולהאם (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי