העברות: באיירן מינכן רוצה את רודרי, בנטקה בדרך לסין

רודרי
רודרי | Gettyimages

אלופת גרמניה שהחתימה את הרננדס, תנסה לצרף את חברו מאתלטיקו מדריד תמורת 60 מיליון יורו, החלוץ הבלגי המאכזב יחבור לפלאיני בשנדונג לוננג. וגם: פפה מבוקש בפ.ס.ז' ודה ליכט עשוי לעבור ליעד מפתיע

(גודל טקסט)

שמועות
* כריסטיאן בנטקה שעבר עונה מאכזבת בקריסטל פאלאס עם שער פרמיירליג אחד, עשוי לחבור למרואן פלאיני ולחתום בשנדונג לוננג הסינית, כאן דווח ב'סאן'.

* אתלטיקו מדריד מחפשת מחליף לאנטואן גריזמן שהודיע על סיום דרכו במדי הקולצ'ונרוס, ואחד המועמדים לחלק ההתקפי הוא כוכבה הברזילאי של אייאקס דויד נרס, שמחוזר גם על ידי ארסנל.

* חלוץ ווסטהאם לואקס פרס שעבר לארסנל בקיץ 2016 תמורת 20 מיליון יורו, לא הצליח להשתלב בכדורגל האנגלי והוא עשוי לעבור לאלאבס, שתשלם עבורו 2 מיליון יורו בלבד.


יעבור לאתלטיקו מדריד? דויד נרס (AFP)

* לאחר ששברה את שיא העברות בכדורגל הגרמני לאחר החתמת לוקאס הרננדס, באיירן מינכן חושקת בשחקן נוסף של אתלטיקו מדריד, הקשר האחורי רודרי שלפי הדיווחים יימכר תמורת 60 מיליון יורו.

* האם מתייס דה ליכט לא יחתום בברצלונה? ב'ספורט וויטנס' דווח שהקטלונים עלולים לאבד את הבלם ההולנדי למנצ'סטר יונייטד שעשויה להציע לו חוזה של 14 מיליון יורו בעונה.

* לפי 'פוטבול איטליה' יובנטוס רוצה את בלם פריז סן ז'רמן, מרקיניוס הברזילאי שעשוי להצטרף לאלופה האיטלקית תמורת 60 מיליון יורו.

* שחקן הכנף המוכשר של ליל ניקולאס פפה מבוקש על ידי אלופת צרפת פריז סן ז'רמן. לפי דיווחים ב"לה 10 ספורטס" השחקן מחוף השנהב שמושך עניין גם אצל באיירן מינכן וארסנל, יעזוב את סגנית אלופת צרפת תמורת 80 מיליון יורו.


עשוי לעבור דווקא למנצ'סטר יונייטד (Gettyimages)

* לפי דיווחים באנגליה ליברפול שרוצה להחתים את סגן מלך הבישולים של הפרמיירליג, ראיין פרייזר מבורנמות', עשויה לכלול את הארי ווילסון המושאל לדרבי קאונטי בטרייד. גם צ'לסי וארסנל רודפות אחרי הסקוטי בן ה-25.

* בעקבות חתימתו הצפויה שלאנטוניו קונטה לאינטר, ב'סקאי ספורטס' דווח שהמנג'ר האיטלקי ינסה את ויקטור מוזס מלצ'לסי שעבר בהשאלה לפנרבחצ'ה הטורקית.


היה בורג משמעותי באליפות האחרונה של קונטה בצ'לסי. ויקטור מוזס (Gettyimages)

* מתגברים הדיווחים שמילאן שוקלת למנות את מאמן לאציו סימונה אינזגי במקומו של ג'נארו גאטוסו.

* שחקן ההתקפה הברזילאי של ברצלונה מלקום, שלא השתלב העונה בהרכב הראשון של ארנסטו ואלוורדה מועמד לטוטנהאם. לפי העיתון 'ספורט' עלותו של השחקן תעמוד על כ-40 מיליון יורו.

* קפטן צ'לסי לשעבר ועוזר מאמן אסטון וילה בהווה, ג'ון טרי עשוי להתמנות לראשונה כמאמן ראשי לאחר שעורר עניין במידלסברו. מאמן נוסף שמועמד לתפקיד הוא אקס מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ'.


אחרי עונה מאכזבת בברצלונה מלקום עשוי לעזוב לאנגליה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי