פרגוסון המליץ על פוצ'טינו, בהנהלת יונייטד מתעלמים

אלכס פרגוסון
אלכס פרגוסון | Gettyimages

המאמן האגדי לשעבר בן ה-77 מרגיש פגוע על כך שהנהלת השדים האדומים הזיזה אותו הצדה ולא מתייחסת להמלצותיו לגבי מנג'ר טוטנהטאם כמאמן הבא במקומו של סולשיאר

(גודל טקסט)

סר אלכס פרגוסון יחזור לעמוד על הקווים למשחק ראווה בין מנצ'סטר יונייטד לבאיירן מינכן לרגל חגיגות 20 שנה לגמר הגדול בקאמפ נואו שהעניק לשדים האדומים טרבל היסטורי.

מלבד החגיגות הגדולות, בתקשורת האנגלית מדווחים היום (ראשון) כי סר אלכס פגוע מהנהלת יונייטד מאחר שהפסיקו להתייעץ עם מי שנחשב כמאמן הגדול ביותר בהיסטוריה של האי הבריטי. התחושה הכללית שמגיעה עם ההחלטה, נובעת לאור העובדה שמאז פרישתו של פרגוסון והמלצותיו למאמנים שצריכים לאמן את הקבוצה לאורך השנים, לא סיפקה את התפוקה וההצלחה שקיוו שתגיע לאחר פרישתו.

המאמן שזכה עם יונייטד ב-38 תארים, מרגיש פגוע מאוד מצדה של ההנהלה. הוא יודע שהוא כבר לא מאמן את הקבוצה והוא כבר לא יכול לקבוע החלטות לגבי עתיד המועדון, אך מקורביו טוענים שלמרות שהסקוטי פרש לגמלאות מאימון הוא עדיין רוצה אך ורק את הטוב ביותר עבור הקבוצה, ועצוב לו שאפילו לא מרימים לו טלפון אחד לייעוץ.

עוד מדווחים באנגליה, שפרגוסון רואה את פוצ'טינו כמאמן הראוי ביותר להחזיר את יונייטד למרכז הבמה בליגה האנגלית, לאחר הכישלון להגיע לליגת האלופות והתחזקותה של היריבה מנצ'סטר סיטי שממשיכה לקטוף תארים ולהיות השליטה הבלעדית של העיר מנצ'סטר. כאמור סר אלכס יחזור היום למרכז תשומת הלב של הכדורגל האנגלי, כשרבים יצפו במשחק ההיסטורי נגד באיירן מינכן עם השתתפות אגדות ששיחקו באותו המשחק משנת 1999.

אלכס פרגוסון על הקווים לפני הפרישה. (Gettyimages) 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי