אגוארו: "יש לי חוזה בסיטי לעוד שנתיים, אחר כך נראה"

סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו | Gettyimages

מלך השערים בכל הזמנים של הטרבליסטית האנגלית שוב אישר את כוונתו לחזור לאינדפנדיינטה לקראת סיום הקריירה: "אני יודע שהאוהדים מצפים לכך, רוחו תמיד בעדיפות עליונה מבחינתי"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

סרחיו אגוארו אמר בעבר לא פעם שביום מן הימים הוא ישוב למועדון נעוריו אינדפנדיינטה ושם מכדורגל, אבל בשונה מכוכבים אחרים, כוכב מנצ'סטר סיטי הצהיר על כך פעם נוספת גם היום (שישי) והכניס את אוהדי הסיטיזנס לחשש שבעוד שנתיים הוא יסיים את הפרק האירופי וישוב לארגנטינה.

אגוארו בן ה-30, מלך שערי מנצ'סטר סיטי בכל הזמנים, רק העונה האריך את חוזהו בשורות אלופת אנגליה עד 2021, למרות שלפני הארכת החוזה רמז גם כן על אפשרות שישוב ל"רוחו" אם לא יישאר בממלכה, אך אם להסתמך על העובדה שבסיום חוזהו הבא כבר יהיה בן 32, בהחלט ייתכן שחזרתו לבואנוס איירס תקרה ב-2021.

"כמובן שהאוהדים (של אינדפנדיינטה) מצפים לחזרתי, אבל אני חתום במנצ'סטר סיטי לשנתיים נוספות ואחר כך נראה מה יהיה. רוחו תמיד תהיה בעדיפות עליונה מבחינתי", אמר החלוץ שב-2006 עבר לאתלטיקו מדריד ולאחר חמש שנים נרכש ב-38 מיליון ליש"ט על ידי מנצ'סטר סיטי. העונה הוא הבקיע 32 שערים בכל המסגרות בדרך לטרבל אנגלי עם סיטי והוא גם צפוי לייצג את ארגנטינה בקופה אמריקה, אחרי שנעדר מנבחרת האלביסלסטה מאז משחקי המונדיאל בקיץ שעבר.

אגוארו. בעוד שנתיים בליגה הארגנטינאית? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי