דיווח: למפארד המועמד מוביל להחליף את סארי בצ'לסי

פרנק למפארד
פרנק למפארד | Mike Hewitt/Getty Images

כוכב העבר של הבלוז, שאימן בשנה האחרונה את דרבי קאונטי מליגת המשנה, עשוי לשוב לקבוצה מהדלת הראשית על חשבון האיטלקי שצפוי לעבור ליובנטוס

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

יממה לאחר שעלה שמו של חאבי גרסיה, פרנק למפארד ששיחק בצ'לסי במשך 13 שנים ונחשב לאחד מאגדות הקבוצה לאורך ההיסטוריה, הוזכר כמועמד המוביל להחליף את מאוריציו סארי על הקווים בעונה הבאה. 

המאמן האיטלקי צפוי לחזור לאיטליה כדי לאמן את יובנטוס, והבלוז שעדיין מחפשים מחליף נוטים לכיוונו של למפארד שצבר ניסיון אימון כמאמן דרבי מליגת המשנה, ואף היה מרחק משחק אחד מעלייה מדהימה לפריימירליג.


סארי כבר הודה במספר ראיונות כי הוא שוקל את עתידו בקבוצה האנגלית,
 וכי הגעגוע הביתה לאיטליה מקשה עליו מאוד. החברים והמשפחה הם חלק חשוב בחיים שלו, והשנה האחרונה הייתה קשה מדי עבורו כשהוא רחוק מהם. מנגד הביאנקונרי להוטים להחתים את סארי, שכן הם מוכנים לשלם את סעיף השחרור שלו שעומד על שישה מיליון יורו, ולהעניק לו שכר שנתי בגובה שבעה מיליון יורו. מיליון וחצי יותר ממה שהוא מקבל בצ'לסי.

צ'לסי שעומדת כרגע תחת איסור העברות לעונה הקרובה ועדיין לא יודעת כיצד הסגל הסופי ייראה בעונה הבאה, מחפשת את האיש הנכון שיוכל להתמודד עם המגבלות ולהביא את הקבוצה שחוזרת לליגת האלופות הכי רחוק שאפשר. למאפרד שמכיר את המועדון בצורה טובה הוא האיש המסומן להוביל את הבלוז.

רוצה לחזור לאיטליה. מאוריציו סארי (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי