העברות: פ.ס.ז' רוצה את דונארומה, בופון יסגור מעגל?

ג'אנלואיג'י בופון
ג'אנלואיג'י בופון | Gettyimages

לפי דיווחים באיטליה לאונרדו יחזור לאלופת צרפת כמנהל מקצועי וייקח איתו את השוער של מילאן. השוער שעזב את אלופת צרפת עשוי לחזור לפארמה שם החל את הקריירה. וגם: ארסנל קרובה להחתים את קראסקו

(גודל טקסט)

 * המנהל המקצועי לשעבר של מילאן שעשוי לשוב לפריז סן ז'רמן ולפי הפוטבול איטליה ינסה להעביר את השוער ג'יאנלואיג'י דונארומה, שעושי לעלות כ-65 מיליון יורו.

* באיטליה מצפים לסגירת המעגל של ג'יאנלואיג'י בופון. השוער בן ה-41 שעזב את פריז סן ז'רמן לאחר עונה אחת, עשוי לחזור לפארמה, שם החל את הקריירה האדירה שלו, ואותה עזב לשורות יובנטוס לפני 18 שנה, כך על פי דיווח ב"גאזטה דלה ספורט".

* לפי הערכות לארסנל יהיה העונה רק 45 מיליון ליש"ט על רכש לעונה, אבל באיטליה מדווחים שהתותחנים מוכנים לשלם 38 מיליון יורו על קשר סמפדוריה ונבחרת בלגיה דניס פראט בן ה-25. בנוסף, נכתב ב'דיילי סטאר' שיאניק קראסקו המשחק בדליאן ארבין הסינית סגור בקבוצה והוא עשוי להיות הרכש הראשון של אונאי אמרי הקיץ.


דונארומה. יעבור לצרפת? (Gettyimages)

* בגרמניה דווח ב"בילד" כי באיירן מינכן מעוניינת ברודרי, קשרה המוכשר של אתלטיקו מדריד שהצטיין בעונה החולפת.

* יובנטוס רוצה להחתים את ניקולו זאניולו מרומא שנבחר לשחקן הצעיר המצטיין של הליגה האיטלקית ולפי דיווחים היא מוכנה לשלם עבורו 40 מיליון יורו פלוס שוער משנה מתיאה פרין או את שחקן הכנף חואן קואדרדו.


יובנטוס רוצה לצרף את הכישרון הצעיר של רומא. ניקולו זאניולו (Gettyimages)

* הקשר המצטיין של קליארי ניקולו בארלה בן ה-22 מבוקש באינטר שעשוי לשלם עבורו כ-50 מיליון יורו.

* הקשר הברזלאי לוקאס סילבה שפרש זמנית ממשחק פעיל בשל בעיות בליבו, עדיין שייך לריאל מדריד והוא נמצא בעונת השאלה בקרוזיירו. לפי דיווחים במקסיקו השחקן עשוי לעבור לטיגרס.

* ג'לסון מרטינס שמושאל למונאקו, לא רוצה לחזור לאתלטיקו מדריד: "סגנון המשחק שלי לא התאים לסגנון ההגנתי של הקבוצה. ברור לי שסימאונה לא ישנה את הרעיונות והסגנון בשבילי", אמר ל"רקורד" הפורטוגלי.

* שחקן נוסף שעשוי לעזוב למקסיקו הוא אקס ארסנל ובאיירן מינכן לוקאס פודולסקי שמשחק כיום ויסל קובה ולמרות שהוא חתום על חוזה לעונה הבאה, מסתמן כי הגרמני יעבור למונטריי.

* הכישרון האנגלי ראיין ססניון בן ה-18, לא חדש חוזה בפולהאם והוא עשוי לעבור לטוטנהאם תמורת 25 מיליון ליש"ט.


רוצה לשוב לליגה הראשונה. ראיין ססניון (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי