אברטון: "אני יכול להתאים למועדון כמו מנצ'סטר יונייטד"

אברטון
אברטון | Pedro Vilela/Getty Images

הכישרון העולה של גרמיו ונבחרת ברזיל, שכבש את שערו הראשון במדי הסלסאו בפתיחת הקופה אמריקה נגד בוליביה, שלח רמז לסולשיאר: "חושב שבאירופה אוהבים את הסגנון שלי". הבעיה: סעיף השחרור הגבוה בחוזהו

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)

אחד השחקנים שבהחלט עשויים לפרוץ בקופה אמריקה ולהפוך את עצמם למבוקשים ביותר ביותר ברחבי אירופה, הוא הכוכב העולה של גרמיו אברטון סוארס, החלוץ בן ה-23 שכבש בשבת ב-0:3 על בוליביה בפתיחת הטורניר את שער הבכורה שלו במדי הסלסאו, בהופעתו השביעית בנבחרת.

אברטון החל לבסס את מעמדו כאחד השחקנים המובילים של גרמיו ב-2016, אבל בשלוש השנים שלאחר מכן כבש בכל עונה מספר דו ספרתי של שערים בכל המסגרות וערכו בשוק ההעברות עולה משנה לשנה ונמצא כעת בשיאו, מוערך בכ-20 מיליון יורו על פי "transfermarkt".

בראיון "לדיילי מייל" אחרי הניצחון עם ברזיל, בו שותף רק לתשע דקות ועדיין מצא את הרשת, הודה אברטון: "אני שחקן שתמיד מנסה לגבור על השחקן היריב, אני אוהב לחתוך משמאל ולסיים את המהלך. אני חושב שמועדונים באירופה אוהבים את הסגנון הזה ושאני יכול להתאים למועדון כמו מנצ'סטר יונייטד".

אברטון כבר הוזכר בשבועות האחרונים כמועמד לפריז סן ז'רמן ולמנצ'סטר סיטי, אבל תגובתו התקבלה מצוין באולד טראפורד ובהחלט חיזקה את האפשרות שינחת אצל השדים האדומים. גרמיו לפי הפרסומים דורשת לקבל עבור השחקן את סעיף השחרור שבחוזהו, כ-71 מיליון ליש"ט, סכום שעלול לטרפד את מכירת הקשר, אבל נשיא המועדון רומילדו בולזן ג'וניור טען: "הוא חשוב לנו מאוד ובינתיים אין עליו הצעות".


בקרוב בתיאטרון החלומות? (NELSON ALMEIDA/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי