דיווח: מנצ'סטר יונייטד סיכמה על רכישת ארון ואן-ביסאקה

ארון ואן-ביסאקה
ארון ואן-ביסאקה | Marc Atkins/Getty images

השדים האדומים ישלמו 55 מיליון ליש"ט לקריסטל פאלאס ויהפכו את המגן הימני בן ה-21 לשחקן היקר בעולם בעמדה שלו

(גודל טקסט)

ארון ואן-ביסאקה, רק בן 21 ואחרי שנה אחת בלבד בפרמיירליג כשחקן משמעותי, אם נתעלם משבעה משחקים בעונת 2017/18 ומשלושה משחקים בהם רק ישב על הספסל ב-2016/17, צפוי להפוך בימים הקרובים למגן היקר בעולם. 

מגן קריסטל פאלאס, שדווקא כבש אתמול (שלישי) שער עצמי אומלל ביורו הצעירות וגרם עמוק בתוך תוספת הזמן להפסד 2:1 לצרפת, צפוי לחתום במנצ'סטר יונייטד ועל פי הדיווח באנגליה, ב"דיילי רקורד", לאחר מו"מ מתיש שארך מספר שבועות סיכמו המועדונים על עסקה בגובה 55 מיליון ליש"ט.

מנצ'סטר יונייטד הגישה מספר הצעות עד שהושג הסיכום, אולם הבינה בסופו של דבר שהקבוצה מלונדון לא מתכוונת להתפשר על מחירו של המגן הימני הצעיר. תחילה היא דרשה 60 מיליון ליש"ט, אבל גם אם התפשרה במעט היא עדיין תמכור את המגן שלה בסכום הגבוה ביותר ששולם על שחקן בעמדה זו – עד כה השיא היה שייך למגן השמאלי בנג'מין מנדי, שמנצ'סטר סיטי רכשה ממונאקו עבור 57.5 מיליון יורו. 


בדרך להפוך למגן היקר בעולם (Catherine Ivill/Getty Images)

ואן-ביסאקה ערך את הופעת הבכורה שלו בפרמיירליג רק בפברואר 2018 ורשם זינוק מטאורי למדי, כשאת העונה האחרונה כבר פתח כשחקן הרכב בקריסטל פאלאס. הוא פתח ב-35 משחקים בפרמיירליג ובישל שלושה שערים, אולם עדיין לא זכה להבקיע במסגרת רשמית במשחק בוגרים.

אגב, יש לציין שלוקא הרננדז נרכש לאחרונה על ידי באיירן מינכן עבור 80 מיליון יורו מאתלטיקו מדריד, אולם במקור מדובר בבלם ולא במגן שמאלי, על אף שמדובר בעמדה שהוא משחק בה לעתים, כולל במדי נבחרת צרפת במונדיאל בשנה שעברה, ולכן ואן-ביסאקה ייחשב למגן היקרי בעולם אם אכן יעבור תמורת 55 מיליון ליש"ט. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי