נטו חתם בברצלונה, איסקו סומן כיורשו של דויד סילבה בסיטי

איסקו
איסקו | Gettyimages

גווארדיולה מעוניין בקשר ריאל מדריד בעקבות הודעת הקשר הוותיק כי לא ימשיך במנצ'סטר החל מקיץ 2020, הקטלונים השלימו את הטרייד עם ולנסיה. וגם: פ.ס.ז' מתקרבת לצירוף דונארומה ואקס מכבי ת"א בדרך לרוסיה

(גודל טקסט)
רשמי
* קשרה השווייצרי של יאנג בואיז, ג'יבריל סו (22) חתם באיינטרכט פרנקפורט עד 2024, בתמורה לתשעה מיליון יורו.




* ליברפול החתימה מגן הולנדי בן 17 בשם ספ ואן דן ברג, שאמור להיות אחד הכישרונות העולים באירופה. הקבוצה של קלופ הגיעה הבוקר (חמישי) לסיכום עם זוולה, קבוצתו של ואן דן ברג, והצעיר הגיע לאנגליה וחתם על החוזה.




* הטרייד הושלם. אחרי שולנסיה כבר הודיעה על צירופו של השוער ההולנדי יספר סילסן, ברצלונה השלימה את העברתו של שוער העטלפים, נטו, שיהיה כעת השוער השני בקבוצה ויהווה גיבוי למארק-אנדרה טר שטגן. הברזילאי יחגוג 30 בקיץ הקרוב ויזכה לעבור לאלופת ספרד אחרי שנתיים מוצלחות בולנסיה, אליה הגיע מיובנטוס, בשורותיה בקושי שיחק. השוער חתם בבארסה לארבע השנים הקרובות, וסעיף השחרור יעמוד על 200 מיליון יורו.


Welcome @Neto_Murara! Bem-vindo
#ReadyToColorpic.twitter.com/gWhMuibLFK

— FC Barcelona (@FCBarcelona) June 27, 2019


* ריינג'רס הסקוטית הודיעה היום על הרכש החדש שלה. מדובר בג'ו אריבו מצ'ארלטון אתלטיק שמשחקת בליגת המשנה באנגליה. הקשר האנגלי בן ה-22 מצטרף לסגל של סטיבן ג'רארד, מאמנה של הקבוצה מגלאזגו. הרכש הטרי כבש בעונה האחרונה עשרה שערים ובישל חמישה נוספים ב-39 הופעות במדי הקבוצה מלונדון, וחתם לחמש השנים הקרובות בליגה הסקוטית.


* ארסן ונגר, ששמו הוזכר לאחרונה בהקשר לחזרה לאימון ניוקאסל, התראיין לערוץ FRANCE24 בקשר לחזרתו: "אני עדיין לא מוכן לחזור. אני יותר פתוח עכשיו להצעות ממה שהייתי בשנה שעברה, אבל אני עדיין לא יודע להגיד אם בקרוב אחזור. עבדתי במשך 35 שנים ללא הפסקה, אני חושב שאני ראוי למנוחה קלה".


* ברונו, הקפטן של ברייטון בשנים האחרונות, הודיע על פרישה מכדורגל לפני קצת יותר מחודש. היום פורסם שהספרדי נשאר אצל השחפים, אחרי שקיבל תפקיד בצוות המקצועי של המאמן גרהם פוטר.





שמועות

* אקס מכבי תל אביב והפועל רעננה דיאן ראדוניץ' שכבש בישראל שני שערים בלבד ובעיקר זכור בפציעותיו הרבות. בעונתו האחרונה בלוקומוטיבה זאגרב , עבר הקרואטי עונה טובה מבחינה אישית כאשר כבש שמונה שערים והוסיף חמישה בישולים, ולפי דיווחים ברוסיה צפוי השחקן בן ה-28 להצטרף לקריליה סובייטוב סמרה, אשר סיימה את העונה במקום ה-13 והמאכזב.


* האם איסקו בדרך למנצ'סטר סיטי? ב"מארקה" הספרדי פורסם כי השחקן מוערך מאוד אצל פפ גווארדיולה, ויכול לתפוס את מקומו של דויד סילבה אצל אלופת אנגליה, אחרי שהאחרון הודיע שיעזוב את הסיטיזנס בתום העונה הקרובה.


* התקשורת באיטליה מדווחת שמתיאס דה ליכט סיכם לחמש השנים הבאות ביובנטוס. קפטן אייאקס בן ה-19 רק לאחרונה חשף כי חולצת המשחק הראשון שלבש הייתה של כריסטיאנו רונאלדו, איתו הוא עשוי לשתף כעת פעולה. לידיעה המלאה


* אינטר מכינה הצעה למנצ'סטר יונייטד על רומלו לוקאקו, כך דווח בתקשורת בממלכה, לאחר שאתמול נפגשו נציגיו של החלוץ עם המועדון האיטלקי והבלגי הראה נכונות לעבוד תחת אנטוניו קונטה. הנראזורי מתכננים לשאול את לוקאקו לשתי העונות הקרובות תמורת 10 מיליון ליש"ט, ובתום התקופה להיות בעלי האופציה לרכוש אותו ב-62.8 מיליון ליש"ט.



בדרך לשדרוג. דיאן ראדוניץ' (ערן לוף)


* חאמס רודריגס לא שולל את האפשרות להישאר במדריד. לפי התקשורת הספרדית, הקולומביאני של ריאל מדריד, שסיים לאחרונה השאלה בת שנתיים אצל באיירן מינכן, נמצא בעמדה חיובית לגבי מעבר ליריבה העירונית, אתלטיקו מדריד. בשבועות האחרונים נקשר שמו של הקשר למעבר לנאפולי, בה יחבור שוב לקרלו אנצ'לוטי, אך היופ פורסם כי גם הקולצ'ונרוס מחזרים אחריו. 


* צ'לסי צפויה להשלים את רכישת מתאו קובאצ'יץ' מריאל מדריד. הקרואטי שזכה עם הבלוז בליגה האירופית, היה מושאל מהבלאנקוס, ונראה שמעברו לסטמפורד ברידג' יהפוך לרשמי בימים הקרובים. סכום ההעברה יהיה 50 מיליון אירו, בהתאם לסעיף בהסכם ההשאלה בין הצדדים שיפוג בסוף החודש.


קובאצ'יץ' במדים הכחולים של צ'לסי. עשוי להפוך לרשמי בקרוב (Alex Grimm/Bongarts/Getty Images)
קובאצ'יץ' במדים הכחולים של צ'לסי. צפוי להישאר (Alex Grimm/Bongarts/Getty Images)


* פריז סן ז'רמן נפרדה מג'יג'י בופון לפני מספר ימים, אך נראה שהם מתקדמים בצירוף מחליפו. מדובר באיטלקי נוסף, שוערה של מילאן ג'יאנלואיג'י דונארומה בן ה-20. לפי הדיווח ברשת "סקיי" באיטליה, השיחות בין המועדונים כבר יצאו לדרך ואלופת צרפת תעביר לרוסונרי כסף ושחקן בתמורה לשוער. מי שעשוי להיות השחקן שיעבור לאיטליה הוא השוער הצרפתי אלפונס אראולה.


* שחקן נוסף שפאולו מלדיני היה רוצה להחתים בסאן סירו הוא תיאו הרננדז, המגן השמאלי הצרפתי ששייך לריאל מדריד ובעונה החולפת היה בהשאלה אצל ריאל סוסיאדד. המנהל הטכני החדש במועדון האיטלקי כבר נפגש עם השחקן בן ה-21 במטרה לצרפו לסגל הקבוצה.


* ארסנל מעוניינת לצרף לשורותיה את יוליאן ויגל, קשרה האחורי של בורוסיה דורטמונד. התותחנים, שלא ישחקו בליגת האלופות בעונה הבאה, נמצאים במגבלות תקציב גדולות בגלל חוקי הפייר-פליי, והגרמני בן ה-23 עשוי לנחות באיצטדיון האמירויות, בזכות עלויותיו שמתאימות לתקציב של אונאי אמרי. פ.ס.ז' נמצאת גם היא במירוץ להחתימו.


* הבלם הצעיר של שטוטגרט, אוזאן קובאק שנפגש עם ראשי באיירן מינכן השבוע, ככל הנראה סירב להצעת הבווארים ולזו של מילאן ויחתום בשאלקה, כך נכתב בתקשורת האיטלקית.


* קאלום הדסון אודוי אמנם פצוע ולא יהיה כשיר בחודשים הקרובים, אבל הדבר לא מרתיע את באיירן מינכן שמקווה מאוד לשים את ידה על היהלום של צ'לסי ונבחרת אנגליה: "הוא תמיד בראש שלנו", אישר המנהל המקצועי חסן סליהמיצ'יץ'.


Hasan Salihamidžić confirms that Bayern are still interested in Hudson-Odoi: "We always have Callum Hudson-Odoi in mind" [Kicker] pic.twitter.com/TZU6KXhLvM

— Bayern & Germany (@iMiaSanMia) June 27, 2019


* ניוקאסל מחפשת מאמן חדש לאחר עזיבתו של רפא בניטס. לפי "טלגרף", סטיבן ג'רארד מאמן ריינג'רס ופטריק ויירה, מאמנה של ניס, נמצאים על הכוונת. הצרפתי, ששיחק שנים רבות בארסנל, היה על הכוונת של המגפייז עוד ב-2015 לפני מינויו של סטיב מקלארן.


*על פי ה"גאזטה דלו ספורט", ליון מתקרבת לצירוף שני שחקנים מהליגה האיטלקית, סטיבן אנזונזי ודאלברט. רומא שילמה על הצרפתי 30 מיליון יורו בקיץ שעבר וליון מתכוונת להציע עבורו 20 מיליון. לגבי המגן הברזילאי, אינטר דורשת 20 מיליון ונכון לעכשיו ליון מוכנה לשלם 18, כשעל פי הדיווח הצדדים צפויים להגיע לעמק השווה, בעיקר כי הקבוצה הצרפתית זקוקה למחליף במקומו של פרלאן מנדי.


* פ.ס.ז' מתקרבת להחתמת שני שחקנים ספרדים שיחזקו את הסגל של אלופת צרפת – פבלו סראביה ואנדר הררה. לפי העיתון "ל'אקיפ", צמד הקשרים הספרדים יעברו באופן רשמי בהמשך השבוע הבא.


* ראול אלביול בדרך חזרה לספרד. ויאריאל צפויה לשלם ארבעה מיליון יורו (סעיף השחרור) עבור הבלם הוותיק שבספטמבר יהיה בן 34. אלביול משחק בארץ המגרף מ-2013, אז נרכש על ידי נאפולי בתמורה ל-12 מיליון יורו מריאל מדריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי